Publicis Groupe Ukraine

Leo Burnett Ukraine та E-ZOO зробили рекламу з палиць

Leo Burnett Ukraine та E-ZOO зробили рекламу з палиць

Креативна агенція Leo Burnett Ukraine та мережа зоомагазинів E-ZOO «перетворили» дерев’яні палиці на медіа. Так народився проєкт PromoStick — перша реклама на палиці, яку собаки самі приносять петперентам.

Ми безмежно любимо собак. А що посилює цю любов? Звісно ж, ігри. «Принеси палку» — гра, від якої фанатіють собаки. Вони готові тягти палиці звідусіль, аби лише погратися разом з нами. Саме цей інсайт надихнув Leo Burnett Ukraine створити особливу версію палиці. Так з’явився PromoStick від E-ZOO. 

Креативники Leo Burnett Ukraine зібрали кілька десятків справжніх палиць з парків та скверів, випалили на них повідомлення та промокоди від E-ZOO, і повернули їх назад у міські парки. Песики знаходять ці палиці, несуть своїм петперентам, а ті можуть скористатися знижками 200 і 1000 грн на корми, іграшки, вітаміни та засоби від паразитів.

Отримати знижку просто: потрібно знайти PromoStick на прогулянці зі своїм песиком, зробити сторіз у Instagram, тегнути E-ZOO та принести PromoStick у найближчий магазин E-ZOO. Вуаля винагорода для вашого улюбленця вже чекає там!

Локації з палицями шукайте на Instagram-сторінці E-ZOO.

«Фактично ми створили новий формат офлайн-промо, який дозволив нам вийти за межі стандартної реклами та зробити бренд ближчим до щоденного життя людей і їхніх улюбленців. Адже PromoStick у простий та нативний спосіб переводить петперентів із прогулянки в парку в диджитал, просто на сайт E-ZOO», — коментує Олег Білюк, співзасновник мережі E-ZOO.

«Коли всі змагаються з медіапланами, банерами й ресайзами, іноді найкраще рішення — це просто… палиця. Це спосіб не змагатися у тисняві, а звернутися безпосередньо до споживача», — додає Олена Данильченко, креативна копірайтерка Leo Burnett Ukraine.

«Не думав, що мій 20-річний досвід артдиректора знадобиться у пошуку “правильної” палиці», — усміхається Рост Вишневий, артдиректор Leo Burnett Ukraine. — «Але креатив не має меж. Іноді ергономіка повідомлення — це форма дерев’яної гілки».

PromoStick зацінили і песики, і їхні петперенти. Тож команда міжнародної агенції performance-маркетингу Performics Ukraine створила ще й диджитальну версію. Знаходьте «розкидані» по сайту  E-ZOO віртуальні PromoStick, отримуйте 20% знижки на товари для собак та підказки, де шукати фізичні палиці з ще приємнішими подарунками.

У Leo Burnett Ukraine підкреслюють: PromoStick — це приклад підходу HumanKind, але в цьому випадку — ще й DogKind. Кампанія базується на реальній поведінці, звичках і глибоких інсайтах, що робить її водночас емоційною та ефективною. Акція вже розпочалася. Тож гуляйте зі своїми улюбленцями та знаходьте PromoStick від E-ZOO у парках свого міста. Відеокейс за лінком: https://youtu.be/47VkLeDYMdk?si=qP8Ng7YQpkYsyc3C.

Детальніше на сайті: https://e-zoo.com.ua/ua/promostick

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies