Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.
Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.
«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.
Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.
читати даліКиївстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.
Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.
Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.
читати даліVanish змінює своє комунікаційне повідомлення так, щоб розповісти про переваги свого продукту, й водночас надати додатковий аргумент для заохочення і підтримки людей у їх прагненні до свідомого споживання ресурсів планети. Тепер бренд використовує меседж: «Ваші улюблені речі радують довше». Також команда Publicis Ukraine створила емоційний принт, у якому героями виступили і працівники агенції.
Робота потрапила до списку найкращих світових взірців реклами в категорії «Print» першого півріччя 2021 року за версією одного з авторитетних австрійських рекламних ресурсів «Lürzer’s Archive». Видання з 1984 публікує добірку-каталог кращих рекламних робіт зі всього світу.
Медійну підтримку проектів Vanish здійснює агенція Spark Foundry Ukraine.
читати даліУкраїнські музеї – невід’ємна частина українського культурного фонду, без розвитку яких – розвиток національного культурного фонду є неможливим. NAMU є скарбницею української культури, біля входу якої з 1899 року стоять 2 скульптури лева, що терміново потребували реставрації у розмірі 2,08 млн грн. З метою зібрати їх, ми перетворили бетонних левів на перших в Україні віртуальних інфлюенсерів, створивши їм сторінки в Instagram та Facebook, а також сайт для пожертвувань. Результат – більше 4 млн переглядів та взаємодій з контентом левів у соцмережах і резонанс у медійному просторі, завдяки чому музей досяг успіху у державній програмі «Велика реставрація» і отримав 40 млн грн на реставраційні потреби.
читати даліЦей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.
Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.
Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.
читати даліПротягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.
Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.
Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.
Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.
читати даліЦе історія про те, як ми змогли знайти підхід і точку дотику з найскладнішою і незрозумілою для всіх маркетологів аудиторією – поколінням Z. У ситуації динамічно зростаючого ринку, сильного конкурента і падаючої частки Garnier «Чиста Шкіра» ми змогли добитися успіху.
Наше рішення, з одного боку, було очевидним – обрати бренд амбасадора. Але з іншого боку, не кожен знайде правильного. Того, на кого підліткам хочеться рівнятися і цікаво дивитися.
Ми вибрали групу Open Kids і не прогадали. А бізнес результати і підвищена увага до комунікації з дівчатами з групи є свідченням цього.
Тепер наша аудиторія відчуває, що з «Чиста Шкіра» вона крутіша за усіх!
tvlab – креативний партнер проекту.
читати даліВидавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.
Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.
читати далі