Publicis Groupe Ukraine

Проєкти

Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань

Понад 100 останніх років «Щедрик» асоціювався з Різдвом. Однак багато людей не знає, що ця культова колядка походить з України. Український композитор Микола Леонтович ще у далекому 1914 році обробив традиційну українську народну пісню у версію, яку ми знаємо сьогодні.

Щоб допомогти українським дітям, постраждалим від війни, ми перетворили улюблений «Щедрик» на платформу для збору пожертвувань за допомогою Shazam. Нова версія пісні з назвою Carol for Charity закликає зашазамити її і задонатити на потреби дітей.

«Carol for Charity» стала вірусною в 11 країнах. За допомогою команд Publicis Groupe по всьому світу, колядка потрапила на 22 радіостанції та була інтегрована безпосередньо в різдвяні фільми у форматі рекламних вставок. Публікації в медіа та на ТБ збільшили популярність проєкту. У результаті колядку прослухали більш як 1 000 000 разів.

Проєкт отримав численні нагороди на престижних фестивалях, таких як Cannes Lions, LIA Awards, Mad Stars, The One Show і Golden Drum.

читати далі
Carol for Charity – Як ми перетворили Shazam на платформу для збору пожертвувань
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар

Київстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.

Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.

Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.

читати далі
Регіональна SEO-одіссея за першістю. Фіксований інтернет від Київстар
Ваші улюблені речі радують довше!

Vanish змінює  своє комунікаційне повідомлення так, щоб розповісти про переваги свого продукту, й водночас надати додатковий аргумент для заохочення і підтримки людей у їх прагненні до свідомого споживання ресурсів планети. Тепер бренд використовує меседж: «Ваші улюблені речі радують довше». Також команда Publicis Ukraine створила емоційний принт, у якому героями виступили і працівники агенції.

Робота потрапила до списку найкращих світових взірців реклами в категорії «Print» першого півріччя 2021 року за версією одного з авторитетних австрійських рекламних ресурсів «Lürzer’s Archive». Видання з 1984 публікує добірку-каталог кращих рекламних робіт зі всього світу.

Медійну підтримку проектів Vanish здійснює агенція Spark Foundry Ukraine.

читати далі
Ваші улюблені речі радують довше!
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ

Українські музеї – невід’ємна частина українського культурного фонду, без розвитку яких – розвиток національного культурного фонду є неможливим. NAMU є скарбницею української культури, біля входу якої з 1899 року стоять 2 скульптури лева, що терміново потребували реставрації у розмірі 2,08 млн грн. З метою зібрати їх, ми перетворили бетонних левів на перших в Україні віртуальних інфлюенсерів, створивши їм сторінки в Instagram та Facebook, а також сайт для пожертвувань. Результат – більше 4 млн переглядів та взаємодій з контентом левів у соцмережах і резонанс у медійному просторі, завдяки чому музей досяг успіху у державній програмі «Велика реставрація» і отримав 40 млн грн на реставраційні потреби.

читати далі
НАЦІОНАЛЬНИЙ ХУДОЖНІЙ МУЗЕЙ УКРАЇНИ: ЛЕВИ НАМУ
LENOVO: МЯУБУК

Цей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.

Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування  такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.

Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.

читати далі
LENOVO: МЯУБУК
Dirol Blogger Academy

Протягом багатьох років категорія жувальних гумок формувалася переважно двома провідними брендами: Orbit та Dirol. Orbit протягом багатьох років залишався лідером категорії як у продажах, так і в інвестиціях в рекламу. Натомість Dirol досить довгий час був брендом №2 і врешті опинився у складній ситуації: інвестиції в рекламу підтримували існуючий рівень brand awareness, проте Dirol втрачав свої позиції у brand usage, brand consideration та, як наслідок, у долі ринку.

Водночас Dirol вирiшив оновити позиціонування та звернутись до більш молодої аудиторії – покоління Z.
В пошуках цікавої для молоді території ми звернули увагу на тренд блогерства.

Велика частина аудиторії не тільки активно взаємодіє з блогерським контентом, але й сама мріє спробувати власні сили у цьому напрямі. Щоб допомогти усім охочим спробувати свої сили та стати блогером, ми розробили та запустили проект Dirol Blogger Academy. Учасники проекту мали змогу опанувати блогерську справу за допомогою спеціально створених відео уроків від популярних інфлюенсерів, а переможець отримував 1 мільйон показів на YouTube для розкрутки власного каналу.

Цей проект став актуальною відповіддю на потреби аудиторії, яскравою ретрансляцією ключового гасла бренду: «Dirol. Надихає смаком», а також позитивно відзначився на рості продажів.

читати далі
Dirol Blogger Academy
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!

Це історія про те, як ми змогли знайти підхід і точку дотику з найскладнішою і незрозумілою для всіх маркетологів аудиторією – поколінням Z. У ситуації динамічно зростаючого ринку, сильного конкурента і падаючої частки Garnier «Чиста Шкіра» ми змогли добитися успіху.

Наше рішення, з одного боку, було очевидним – обрати бренд амбасадора. Але з іншого боку, не кожен знайде правильного. Того, на кого підліткам хочеться рівнятися і цікаво дивитися.

Ми вибрали групу Open Kids і не прогадали. А бізнес результати і підвищена увага до комунікації з дівчатами з групи є свідченням цього.
Тепер наша аудиторія відчуває, що з «Чиста Шкіра» вона крутіша за усіх!

tvlab – креативний партнер проекту.

читати далі
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Видавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.

Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.

читати далі
Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank
Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

читати далі
Linex: In Data We Trust

Linex: In Data We Trust

читати далі
Історія КартопЛЮКС

Історія КартопЛЮКС

читати далі
“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

“Ода до гідності” – Як піаніно “Україна” спрацювало на імідж України у Німеччині

читати далі
Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

Як Visa створила спільноту Небайдужих брендів

читати далі
Мед, якого не повинно існувати

Мед, якого не повинно існувати

читати далі
Мужні разом з Maybelline New York

Мужні разом з Maybelline New York

читати далі
Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

Цар Хліб х Leo Burnett Ukraine = перша велика комунікація хлібного бренду «Майстерність смакує» 2024

читати далі
Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

Маленькі хитрощі біг-дати та суперсила для донату

читати далі
Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

читати далі
Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

Як перетворити black box на ринку Pharma eRetail Media на ефективний Performance-маркетинг?

читати далі
Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

Пластилінові історії про делікатні проблеми від Publicis Ukraine

читати далі
Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

Ексклюзивна упаковка для Світоч Exclusive

читати далі
Змінюючи символізм Батьківщини-матері

Змінюючи символізм Батьківщини-матері

читати далі
Подорожник – Знає, що допомагає!

Подорожник – Знає, що допомагає!

читати далі
Будь королем своїх джунглів!

Будь королем своїх джунглів!

читати далі
БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

БФ «ТАБЛЕТОЧКИ»: ЯК Я ЖИВУ НА ТВОЇ ГРОШІ

читати далі
Краща сторона Молокії

Краща сторона Молокії

читати далі
The Ukrainian Creative Awards

The Ukrainian Creative Awards

читати далі
Рятуємо тварин разом з Save Wild

Рятуємо тварин разом з Save Wild

читати далі
Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

Классік Пікнік #ЗВУЧИзМІСТОМ

читати далі
#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

читати далі
Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

Коли можна виглядати як завгодно, виглядай супер з Garnier Fructis Superfood

читати далі
Стань героєм разом з Men Expert

Стань героєм разом з Men Expert

читати далі
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію

читати далі
Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу

читати далі
Через раціональність і експертність до серця споживача

Через раціональність і експертність до серця споживача

читати далі
Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

Як знайти нову аудиторію для зростання бренду-лідера

читати далі
Включайся в гру разом з Lion

Включайся в гру разом з Lion

читати далі
Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

Реновація Fructis або як знову бути в ТОПі

читати далі
ДіджиБачення для КовбаСнека

ДіджиБачення для КовбаСнека

читати далі
Take it smoothie – Молокія

Take it smoothie – Молокія

читати далі

Клієнти

anex
Winner
Sandoz
Дарниця
Bolt
LVMH
Lactalis
Unity Bars
ABInBEV
Molokia
Ukrsibbank PNR Paribas Group
Coca-Cola HBC
Arterium
Philip Morris
Betta
Eurocar
Kyivstar
White Rock
NAMU
Duracell
Carlsberg Ukraine
Roshen
Клуб Сиру
Samsung
Nestle
Mango
Electrolux
FCA
Таблеточки
Маревен
Reckitt Benckiser
Ficosota
Stellantis
B&H
Renault
Mondelez
OLX
КОМО
Beiersdorf
P&G
Save Wild
Peugeot Citroen
Raiffeisen Bank
Chumak
Visa
METRO
Essity
Lotos
StarLadder
Sanofi
Дмитрук
L`Oreal Ukraine
Coty
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies