Категорія «Фінанси» стрімко скорочувалась, а клієнт поставив амбітну ціль – збільшити відвідуваність сайту з органічного пошуку на 80%, прирости у кількості оформлених заявок по ТОП-6 продуктам не менше ніж у 2-а рази (+100%) та збільшити середній щомісячний дохід з одного споживача цих продуктів мінімум на 20% в категорії.
Ми передбачили формування відкладеного попиту в цій категорії та за допомогою використання АІ-технології виявили можливість покрити ширшу кількість пошукових запитів для залучення більшої кількості потенційних клієнтів.
Спланували незвичну SEO-тактику “To search as they search” – створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його, керуючись тим, як саме вони шукають. Вона чудово спрацювала на масштабування присутності ПриватБанку в результатах органічного пошуку.
Ми провели детальний аналіз пошукових тез за принципом «шукай, як шукають», створили відповідно до них нові сторінки на сайті, за допомогою ШІ згенерували ідеї релевантного контенту та просували ці сторінки за допомогою посилань.
Ми перевиконали план відвудуваності сайту на 89% та оформлення заявок на ТОП-6 продуктів на 96%, але що серйозніше – ми виросли в середній дохідності за ТОП-6 продуктами на 28%, перекривши середньорічні показники інфляції в Україні.
читати даліКиївстар мав виборювати першість на фрагментованому ринку фіксованого інтернету і стати «видимим» для невблаганних алгоритмів пошукової системи. Бренд відійшов від шаблонності і замість класичних SEO-підходів оптимізував посадкову сторінку для кожного міста і містечка, де є фізична можливість покриття фіксованим інтернетом від Київстар.
Експериментальна «місцева» тактика по роботі із 248 локальними сторінками в SEO збільшила видимість пропозиції фіксованого інтернету Київстар на перших позиціях органічної пошукової видачі в 3,5 рази. Бренд №1 нарешті наздогнав сам себе тепер і у пошуку.
Проєкт отримав Бронзу в категорії E-Commerce на Effie Awards Ukraine.
читати далі«Подорожник» входить у ТОП-5 аптечних мереж України за часткою. Бренд стрімко розвиває свою мережу, отже, потребує оновлення, яке б відображувала його суть, переваги та цінності.
Перед командою Publicis Ukraine постала задача зрозуміти, про що буде новий «Подорожник» та оновити його позиціонування й ключове повідомлення. Відтак з’явився слоган: «Подорожник. Знає, що допомагає», який базується на двох основних перевагах. По-перше, у бренду є необхідні компетенції, знання, досвід та ресурси, щоб підказати клієнтові, які саме препарати можуть йому допомогти у конкретному випадку. По-друге, «Подорожник» турбується про свого клієнта, пропонуючи якісні препарати без підробок, регулярні програми знижок: «Якість доступна кожному», та надаючи додаткові сервіси на кшталт «Лікар в аптеці» тощо.
Наступним логічним етапом стало оновлення логотипу. Протягом останніх років «Подорожнику» вдалось побудувати знання бренду, тож при роботі із візуальною складовою важливо було зберегти спадкоємність, при цьому відобразити оновлення й осучаснити його. Так, упізнаваний медичний хрест та листок подорожника візуально переосмислили, залишивши також основний колір. Вони «злилися в єдине ціле», де значущий елемент знаку кольором лінкується з відповідним словом у лого: хрест із «аптека», а листок – із «Подорожник». Знак став лаконічним, простим для зчитування, а шрифт – легшим, охайнішим та відкритішим.
читати даліЦей кейс демонструє, що високотехнологічний бренд комп’ютерної техніки Lenovo мислить не лише функціональними характеристиками свого продукту, але й дбає про умови його експлуатації та комфорт своїх клієнтів.
Створення Meowbook Lenovo – лептопа для котів додало більше емоцій у стосунки «користувач-бренд», а просування такої проблеми як «шкода пристрою від котячої шерсті» стало комунікаційною інновацією в даній категорії.
Вірусність, оригінальність, нестандартність поєднання високих технологій та турботи про клієнтів дозволило бренду Lenovo бути органічно обговорюваним та отримати охоплення близько 9,5 мільйонів контактів при в 20 разів менших витратах на реалізацію ідеї в порівнянні з платним розміщенням.
читати даліПа-па-па па-пам па-па-пам па-па-пам… Звідки це? Це музика наповнює місто…Це музика наповнює змістом!..
Щоб освіжити погляд міських жителів на класичну музику, ми створили слоган, логотип та айдентику для серії концертів просто неба – Classic Picnic. Місць вистачить для всіх, і вхід вільний!
Надихайся з нами та звучи зМістом!
читати даліПеред нами постала задача увірватись у буденне життя людей з новим продуктом Kabanosy – довгі, тонкі ковбаснеки з натурального м’яса, які знаходяться поміж м’ясо-ковбасною та снековою категорією. До 2019 року продукт був не знайомий ані українським споживачам, ані дистриб’юторам. Магазини не розуміли, у ковбасному чи снековому відділі розміщувати новинку, люди — робити з нею бутерброд чи їсти під пиво?
Новий продукт надихнув на новий підхід до міксування медіаканалів. Ми перевернули класичний медіамікс з ніг на голову та отримали «ДіджиБачення», в якому Digital відіграє ключову роль генератора охоплення, а TV виступає другорядним каналом для ущільнення присутності. Нестандартне та ефективне використання медіа дозволило Kabanosy стати лідером в категорії м’ясних снеків при мінімальних інвестиціях та суттєво збільшити місячні продажі.
читати даліЦе історія про те, як ми змогли знайти підхід і точку дотику з найскладнішою і незрозумілою для всіх маркетологів аудиторією – поколінням Z. У ситуації динамічно зростаючого ринку, сильного конкурента і падаючої частки Garnier «Чиста Шкіра» ми змогли добитися успіху.
Наше рішення, з одного боку, було очевидним – обрати бренд амбасадора. Але з іншого боку, не кожен знайде правильного. Того, на кого підліткам хочеться рівнятися і цікаво дивитися.
Ми вибрали групу Open Kids і не прогадали. А бізнес результати і підвищена увага до комунікації з дівчатами з групи є свідченням цього.
Тепер наша аудиторія відчуває, що з «Чиста Шкіра» вона крутіша за усіх!
tvlab – креативний партнер проекту.
читати даліВидавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.
Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.
читати далі