Publicis Groupe

Ми допомагаємо клієнтам перемагати у Світі Платформ завдяки силі креативу, технологій та інтегрованих рішень

МИ ОБ’ЄДНАЛИ 340+ ЛОКАЛЬНИХ ПРОФЕСІОНАЛІВ ТА 8 НАПРЯМКІВ

Viva la difference!

читати далі

ДАНІ Визначення релевантних інсайтів

КРЕАТИВВплив на споживачів завдяки сильним й захопливим історіям, основаним на інсайтах

PRВплив на суспільну думку та створення іміджу й репутації

КОНТЕНТСтворення досвідів, що допомагають формувати стійкі зв’язки між брендом та його аудиторією

ПРОДАКШНВтілення захопливих історій у життя

МЕДІАТочна сегментація та оптимальне охоплення аудиторії

ДІДЖИТАЛМагія даних та синтез технологій

COMMERCEІнвестиції, що генерують продажі незалежно від місця покупки

Наші
роботи

більше

Бренди

більше

Ініціативи

більше

Кар'єра

Якщо ви хочете приєднатись до нашої команди, дізнайтеся про можливості

читати далі

Новини

більше
Оцінка ринку, сірі зони та пошук Новини / 28.08.2021 Оцінка ринку, сірі зони та пошук

Daria Malikhatko, Research & Analytics Director Publicis Groupe, у інтерв’ю розповіла про нюанси дослідження ринку діджиталу. Текст тут: https://adsider.com/ua/otsinka-rynku-siri-zony-ta-poshuk-kliuchovi-tezy-interv-iu-z-komitetom-rynkovykh-doslidzhen-iab-ukraina/”

читати далі
ДАЙДЖЕСТ МЕДІА РИНКУ ЛИПЕНЬ 2021 Новини / 25.08.2021 ДАЙДЖЕСТ МЕДІА РИНКУ ЛИПЕНЬ 2021

Основні тенденції та новини медіа-ринку, якими ми хотіли б поділитися з вами в цьому випуску дайджесту:
• Трансформація українських маркетингових команд під час пандемії
• Світові інвестиції в рекламу виростуть в 2021 році
• Дані, які потрібні маркетологам лінійного телебачення в світі без потокової передачі реклами
• Нові показники охоплення і частоти показів в Дісплей і Відео 360
• Комітет IAB DOOH опублікував книгу тенденцій

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies