Publicis Groupe Ukraine

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Категорія «Фінанси» стрімко скорочувалась, а клієнт поставив амбітну ціль – збільшити відвідуваність сайту з органічного пошуку на 80%, прирости у кількості оформлених заявок по ТОП-6 продуктам не менше ніж у 2-а рази (+100%) та збільшити середній щомісячний дохід з одного споживача цих продуктів мінімум на 20% в категорії.

Ми передбачили формування відкладеного попиту в цій категорії та за допомогою використання АІ-технології виявили можливість покрити ширшу кількість пошукових запитів для залучення більшої кількості потенційних клієнтів.

Спланували незвичну SEO-тактику “To search as they search” – створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його, керуючись тим, як саме вони шукають. Вона чудово спрацювала на масштабування присутності ПриватБанку в результатах органічного пошуку.

Ми провели детальний аналіз пошукових тез за принципом «шукай, як шукають», створили відповідно до них нові сторінки на сайті, за допомогою ШІ згенерували ідеї релевантного контенту та просували ці сторінки за допомогою посилань.

Ми перевиконали план відвудуваності сайту на 89% та оформлення заявок на ТОП-6 продуктів на 96%, але що серйозніше – ми виросли в середній дохідності за ТОП-6 продуктами на 28%, перекривши середньорічні показники інфляції в Україні.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies