Publicis Groupe Ukraine

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Як завдяки штучному інтелекту в SEO збільшити продажі ПриватБанку

Категорія «Фінанси» стрімко скорочувалась, а ПриватБанк мав амбітні цілі по залученню нових клієнтів і прийшов до нас з задачею: потрібно збільшити кількість оформлених заявок на сайті по ТОП-6 продуктам банку на 120% та збільшити середній щомісячний дохід з одного споживача цих продуктів мінімум на 20% в категорії.

Ми проаналізували пошуковий попит в категорії, і зрозуміли, що користувачі генерують величезний обсяг різноманітних запитів при виборі кожної окремої фінансової послуги. При цьому, сторінка послуги на сайті не покривала всі варіанти запитів користувачів і сайт недоотримував можливий трафік і заявки.

Тож ми спланували незвичну SEO-тактику “To search as they search” – створюй сайт саме для споживачів послуги та оптимізуй його, керуючись тим, як саме вони шукають. Ми почали втілювати наш задум і зрозуміли, що потрібно опрацювати сотні тисяч різноманітних запитів, що надзвичайно складно зробити людським ресурсом. Але знайшли вирішення цієї проблеми, залучили ШІ та створили підхід SEO AI.

Ми зібрали більше 3 млн пошукових запитів, відібрали 5200 кластерів найбільш релевантних з них, створили нові сторінки та наповнили їх унікальним контентом для покриття максимальної кількості потенційних споживачів послуг Банку.

В результаті перевиконали поставлену клієнтом ціль та збільшили органічний трафік сайту на 189%, що допомогло підвищити к-ть оформлених заявок на 196%(в порівнянні з ціллю в 120%), але що серйозніше – ми виросли в середній дохідності за ТОП-6 продуктами на 28%, перекривши середньорічні показники інфляції в Україні.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies