Publicis Groupe оголошує відкритий глобальний бриф для креаторів
Як показують дослідження, 50% хворих на рак людей, бояться та вважають складним повідомити про це своїм працедавцям та керівникам. Окрім того, що їх життя кардинально змінюється, вони в тому числі хвилюються, що їх можуть звільнити з роботи. При цьому, опитані підтверджують, що підтримка допомагає їм подолати недуг. Проєкт “Працюючи з раком” має на меті змінити ставлення до цієї проблеми та допомогти створити більш інклюзивне підтримуюче робоче середовище задля одужання.
Цього року на Каннських левах провідні світові лідери рекламної індустрії Edelman, IPG, Omnicom, Publicis та WPP об’єднались, щоб запустити величезний бриф, який стосується майже 4 мільярдів людей на землі. Його завдання: створити програму/ кампанію чи досвід для боротьби зі стигмою та невпевненістю працівників, що хворіють на рак. Переможну ідею очікує мультимедійна підтримка на 100 мільйонів доларів та старт 4 лютого 2024 у Всесвітній день боротьби проти раку. Ідея може бути реалізована з допомогою різних каналів комунікації. Серед них: мультиканальні події, активації, мобайл, радіо, диджитал-канали, індустріальні медіа, OOH.
Прийом робіт офіційно відкрито 10 липня 2023 року. Свою ідею може подати будь-хто бажаючий, як представник рекламної індустрії, так і іншої сфери. Її автором може бути один креатор чи пара, як у одній агенції, так і у різних.
Деталі, як подати роботу, можна знайти на головній сторінці проєкту одразу після брифу.
Задля відбору переможця обрали перевірені роками найкращі практики Каннських левів. Процес координуватимуть ключові креатори та стратеги із 5 глобальних компаній: Сюзен Кредл (голова правління та глобальна креативна директорка FCB), Чака Собхані (глобальна креативна директорка Leo Burnett), Луї Санчез (креативний директор BBDO NA), Джуді Джон (глобальний креативний директор Edelman) і Деббі Вандевен (глобальна креативна директорка VMLY&R).
Дедлайн прийому робіт – п’ятниця, 15 вересня, суддівство відбуватиметься протягом жовтня. Переможця оголосять наприкінці місяця. Окрім рекламної підтримки кейсу, переможець отримає вхідний квиток на один із найпрестижніших світових фестивалів креативності Каннські леви 2024.
Більше деталей на сайті проєкту www.workingwithcancerpledge.com.
Про програму “Працюючи з раком”
Мета “Працюючи з раком” – нівелювати стигматизацію та невпевненість щодо працевлаштування під час хвороби. Її лончувала команда Publicis Groupe, а на сьогодні її підтримує група впливових міжнародних компаній, що включає більш як 600 бізнесів та впливає на майже 20 000 000 працівників. Вони об’єднані амбітною метою – створити відкриту культуру підтримки й одужання для хворих на рак. Цього року на Каннських левах проєкт було відзначено нагородою Grand Prix for Good in Health.
Кампанію підтримали команди групи по усьому світові. В Україні Publicis Groupe Ukraine оголосила для своїх працівників, що гарантує всебічну підтримку протягом року з моменту діагностування захворювання.