Saatchi & Saatchi Ukraine вкотре визнана найкреативнішою агенцію в Україні
Здобувши 320 балів у Міжнародному рейтинг креативності 2022-2023 та 101 бал у Національному рейтингу креативності та майстерності України сезону 2023, обидва рейтинги вкотре очилили Saatchi & Saatchi Ukraine. У тому числі завдяки найбільш нагороджуваним проєктам: Motherland Pride та Carol for Charity. Проекти отримали визнання на найбільших та найскладніших глобальних фестивалях креативності: Cannes Lions, Andy Awards, LIA Awards, The One Show, Golden Drum, Epica, ADC Europe Awards, Eurobest, D&AD та інших.
“Минулого року світові фестивалі відкрили свої двері для українського креативного продукту, відмінивши оплату за подачі. Відтак, кожна українська агенція мала змогу показати свої роботи міжнародному журі. Протягом року ми чули про круті проєкти різних команд, що отримували різноманітні відзнаки. Ми повинні використовувати будь-яку можливість на великій чи маленькій сцені нагадувати про те, що в Україні продовжується боротьба. Добре, якщо вдається це робити своїми роботами”, – зазначив Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine.
“2022-й рік для усіх людей в Україні був однаковим: як і всі українці, ми пережили багато чого й отримали унікальний досвід роботи в надскладних умовах. Тому я вдячний всім людям агенції за їх неймовірні зусилля й ентузіазм, незважаючи ні на що. Дякую клієнтам, які вірять у наші ідеї, і готові робити найскладніші та незвичайні речі. Але перш за все вдячний надпотужним ЗСУ, що показують титанічну роботу і результат”. – додав Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine.
Про Motherland Pride
Пандемія 2020-го поставила під загрозу проведення щорічного Маршу Рівності від громадської організації KyivPride у форматі офлайн. Рішення запропонувала креативна команда Saatchi & Saatchi Ukraine з допомогою Dromarium Ukraine.
Для того, щоб яскраво нагадати, що як для матері, так і для Батьківщини усі рівні, креативники запропонували непересічний перформанс. За допомогою дронів від Dronarium Україна підняти у повітря величезний прапор із символікою ЛГБТ+ на фоні Батьківщини-матері. Ефект перевершив найбільш сміливі очікування. Новина про перформанс розійшлася світовими ЗМІ та соціальними мережами буквально за вечір. І це з нульовим бюджетом на просування!
Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України переосмислила класичний “Щедрик” з урахуванням сучасних обставин війни. Так з’явилася коляда “Carol for Charity”, яка англійською мовою розповіла про усе, що зараз відбувається з українцями, спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.
Колядку виконав Тарас Тополя з гурту “Антитіла”, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року. Актуалізований “Щедрик” вперше почули перед Різдвом у грудні, а потім заспівали наживо у прямому ефірі на національному телебаченні у присутності Президента України Володимира Зеленського. Згодом твір пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах.
Послухати коляду можна тут, а відеокейс проєкту подивитися за лінком.
Про Національний рейтинг креативності та майстерності
Національний рейтинг креативності та майстерності курує Всеукраїнська рекламна коаліція. Він складений з урахуванням балів, отриманих всіма комунікаційними агентствами на конкурсах Ukrainian Creative Stories 2023, серед яких Київський Міжнародний Фестиваль Реклами та три конкурси National Creative Contests.
Про Міжнародний рейтинг креативності
Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств курує Всеукраїнська рекламна коаліція. Він розраховується на основі результатів участі агенцій у ТОП-ових світових подій, серед яких фестивалі рейтингу WARC Creative 100 та інші: Cannes Lions International Festival of Creativity (із коефіцієнтом 10), D&AD (6), The One Show (6), LIA (4), Clio Awards (2), Epica (2) та ADC*E Awards (1). Зібрані нагороди мають власний коефіцієнт, що залежить від рівня впливу фестивалю на рекламну індустрію. Шорт-лист учасника дає йому 2 бали, бронза – 4, срібло – 6, золото – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15, що множаться на коефіцієнти.
Saatchi & Saatchi Ukraine входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine*.
За результатами рейтингу ВРК