У Каннах креативний проєкт про війну в Україні отримав Бронзового лева
![У Каннах креативний проєкт про війну в Україні отримав Бронзового лева](https://publicisgroupe.com.ua/wp-content/uploads/2023/06/visual-100-wikitruth-1.jpg)
Бронзового лева на міжнародному фестивалі Cannes Lions отримав проєкт Wikitruth від «Українського Свідка». Що це за проєкт та чому ця нагорода важлива для поширення правди про війну в Україні?
У росії Вікіпедію щомісяця відвідують 10,9 мільйона унікальних користувачів. Так народилася ідея розмістити на цьому ресурсі фотографії про руйнування українських міст військами рф. В цьому і полягає суть проєкту Wikitruth.
Ідея використати Вікіпедію, непідцензурну російській владі, спрацювала: це помітили у Кремлі. Згодом російські боти почали видаляти реальні фотографії українських міст. Тоді «Українському Свідку» довелося мобілізувати світову вікі-спільноту та найвпливовіших редакторів Вікіпедії, аби подолати цей опір.
Це дало вражаючи результати:
– Кількість редакторів Вікіпедії, які доносять правду про Росію, зросла вдвічі: якщо у 2021 році їх було 485, то у — 2022 вже 850;
– Кількість редагувань, які вони зробили, зросла більш ніж удвічі: 1247 у 2021 році та 2672 у 2022;
– Загальна кількість російських глядачів, які побачили правду на цих сторінках, зросла на 242%: 3,9 мільйона у 2021 році та 13,3 мільйона у 2022.
Ukrainian Witness реалізував проєкт завдяки спільним зусиллям з Publicis Groupe Belgium та Publicis Groupe Ukraine. Окрім Каннського фестивалю, проєкт отримав нагороди і на інших креативних конкурсах: the Clio Awards, the One Show, український КМФР тощо
На Каннському фестивалі нагороду було присуджено у категорії Sustainable Development Goals: peace, justice & strong institutions. В ній перемагають «креативні ініціативи, які впливають на світ та роблять його кращим».
Ukrainian Witness — це неурядова організація, яка привертає увагу до війни в Україні в усьому світі, а також має на меті допомогти жителям російської федерації протистояти дезінформації та російській пропаганді.