Українці кажуть: «Дякуємо!»
Під час війни слова підтримки, добрі вчинки, вдячність та емпатія просто необхідні як для воїнів ЗСУ і ТрО, так і для працівників тилу. Тому саме зараз надзвичайно важливо підтримати моральний стан українців та ще раз усім подякувати.
Креативна агенція Leo Burnett Ukraine створила соціальну кампанію «Дякуємо!», в якій креатори від імені всіх українців подякували тим, хто працює в тилу та наближає перемогу України.
Так, війна продиктувала створення нових «стартапів» та надала нового значення багатьом професіям. Лікарі рятують поранених, працівники «Укрзалізниці» евакуйовують біженців, вчителі ведуть уроки з бомбосховищ, кухарі готують для військових, комунальники обкладають пам’ятники мішками з піском…
Звісно, це не повний перелік тилових професій, але ми дякуємо кожному українцю, який виконує свою роботу, де би він не був.
Усі подяки у віжуалах тут: https://bit.ly/3wjWxmb.
Відеосерію робіт можна глянути ось тут: https://www.youtube.com/watch?v=8FY0vZEu3ik
Дякуємо Activation Hub Publicis Media Exchange у складі Publicis Groupe Ukraine та нашим медійним партнерам: Megapolis, Octagon, Bigmedia, Identity Invest, що наша подяка з’явилася на вулицях у містах, у потягах «Інтерсіті» та швидкісних трамваях, у Київському метро, в мережах АЗК «WOG» та «ОККО» у Києві, Львові, Одесі та Дніпрі.
Для отримання додаткової інформації звертайтесь до Anatoliy Davydov або Svitlana Zagidko.
Все буде Україна!