Publicis Groupe Ukraine

Український проєкт «Мед мінних полів» увійшов до шортлістів Каннських левів 2024

Український проєкт «Мед мінних полів» увійшов до шортлістів Каннських левів 2024

Український проєкт «Мед мінних полів» потрапив до шортлістів у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності «Каннські леви—2024».

«Мед мінних полів» – це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все, він призначений для цільових розсилок дипломатам у межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів, – кажуть творці проєкту.

Проєкт створила Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine.

Міжнародний фестиваль творчості Cannes Lions (Каннські леви) — це щорічна подія у галузі творчих комунікацій, реклами й суміжних галузей. На фестивалі у Франції відзначаються проривні нестандартні ідеї, підходи і технології, які задають тенденції в розвитку культури, бізнесу й суспільства. Щороку понад 20 000 робіт відзначають команди журі з усього світу й обирають найкращі проєкти у креативі, рекламі та дизайні.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies