У ньому Україна постає під неочікуваними для глядача кутами зору. Ролик є частиною масштабної кампанії України на BBC Global News. Її мета – змінити імідж України в очах закордонних аудиторій й показати країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій та партнерств.
читати даліSaatchi & Saatchi Ukraine створила кампанію для бізнес-напряму OLX, в якій показала, що відкрити власну справу онлайн і заробляти — легко. Раз, два, три – і є.
читати даліЗавданням агенції було показати, що на уе є OLX-відповідь. Тож команда створила героїв, які своєю поведінкою викликають запитання: “Що робиш?” Відповідь у відео!
читати даліPublicis Ukraine оновила комунікаційне повідомлення та створила принт для бренду Vanish.
читати даліКейс Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride здобув нові міжнародні нагороди. Цього разу роботу відзначили серед 1726 фіналістів найбільшого фестивалю креативності в Азії — AD STARS 2021. Робота взяла 5 нагород: золото у категорії PR, срібло у категоріях Outdoor та Media, бронзу у категорії робіт на тему Gender Equality, нагороду Crystal у категорії Brand Experience & Activation.
читати даліЩо буде, якщо заборонити рекламу ліків? Відповіді Enver Kikava, CEO Publicis Groupe Ukraine, Alla Malinovskaya, Chief Media Officer Publicis Groupe Ukraine, та Olena Andriienko, Chief LegalTech Officer Publicis Groupe Ukraine.
читати даліDaria Malikhatko, Research & Analytics Director Publicis Groupe, у інтерв’ю розповіла про нюанси дослідження ринку діджиталу. Текст тут: https://adsider.com/ua/otsinka-rynku-siri-zony-ta-poshuk-kliuchovi-tezy-interv-iu-z-komitetom-rynkovykh-doslidzhen-iab-ukraina/”
читати даліКоманда перевертає сприйняття України міжнародними інвесторами та партнерами у проєкті для BBC Global News.
читати даліОсновні тенденції та новини медіа-ринку, якими ми хотіли б поділитися з вами в цьому випуску дайджесту:
• Трансформація українських маркетингових команд під час пандемії
• Світові інвестиції в рекламу виростуть в 2021 році
• Дані, які потрібні маркетологам лінійного телебачення в світі без потокової передачі реклами
• Нові показники охоплення і частоти показів в Дісплей і Відео 360
• Комітет IAB DOOH опублікував книгу тенденцій
Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%. На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019. Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%. Найбільше глобальних рекламних інвестицій цьогоріч на американському ринку – 46%.
читати далі