Основні тенденції та новини медіа-ринку, якими ми хотіли б поділитися з вами в цьому випуску дайджесту:
Результати перевищили очікування експертів. Прибуток виріс на 11,9% у порівнянні з 3 кварталом минулого року. За девять місяців компанія заробила €7,55 млрд.
читати даліЛюди і таланти — це найбільше багатство для креативних індустрій,переконаний Ріоммі. За них слід боротися, щоб у рекламі залишались найталановитіші.
читати даліPublicis Groupe Ukraine продовжує реформувати свою структуру від звичної холдингової компанії до платформи, що допомагає клієнтам відповідати на виклики й задачі, що стоять перед їх бізнесами.
читати даліНапередодні форуму Йорг поділився своїми роздумами, як коронавірус вплинув на креативну індустрію, розповів про підхід до роботи з командою, джерелах натхнення і перемогах на Cannes Lions 2021.
читати даліОльга Мураівйова, print&radio buying group head Publicis Groupe Ukraine, поділилась думками щодо розстановки сил на ринку радіо.
читати даліУ ньому Україна постає під неочікуваними для глядача кутами зору. Ролик є частиною масштабної кампанії України на BBC Global News. Її мета – змінити імідж України в очах закордонних аудиторій й показати країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій та партнерств.
читати даліSaatchi & Saatchi Ukraine створила кампанію для бізнес-напряму OLX, в якій показала, що відкрити власну справу онлайн і заробляти — легко. Раз, два, три – і є.
читати даліЗавданням агенції було показати, що на уе є OLX-відповідь. Тож команда створила героїв, які своєю поведінкою викликають запитання: “Що робиш?” Відповідь у відео!
читати даліPublicis Ukraine оновила комунікаційне повідомлення та створила принт для бренду Vanish.
читати далі