Ріст інвестицій у рекламу б’юті та люксового сегментів у 2021 та 2022 році буде нижчим, ніж у середньому по ринку. Інвестиції у діджитал-рекламу у 2022 році виростуть на 19% у порівнянні з 2019 роком.
читати даліАгенція Starcom Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері на вибір партнера із розміщення діджитал-реклами METRO Cash&Carry Ukraine у 2021-2022 рр.
читати даліІнтеграційна команда Publicis Ukraine і Spark Foundry Ukraine створила та запустила діджитал-кампанію для бренду «Добра господарочка».
читати даліPublicis Groupe Ukraine оголосив переможців конкурсу творчих ідей та платформ відкриттів, однодумців та нової креативної сили Power of Young 2020.
читати даліДнями медійна агенція BigMedia разом із рекламною агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine виклали у вільний доступ колекцію із майже 70-ти відео- та фотомокапів. Цінність колекції у тому, що в ній немає відретушованих стокових картинок. Серед мокапів — лише справжні вулиці українських міст із насправді існуючими конструкціями.
читати даліPublicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020, подати роботу можна до 26 листопада включно.
читати даліPublicis Ukraine створила для Санофі в Україні, зокрема для напряму вакцин Санофі Пастер, кампанію, що нагадує українцям про важливість вакцинації.
читати даліІнтеграційна команда Spark Foundry Ukraine та Publicis Ukraine почала співпрацю із брендом «Добра господарочка».
читати даліЗавдяки роботі інтеграційної команди Durex, Spark Foundry Ukraine та департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine бренд з’явився у відео кіберспортивного аналітика Олександра «PETR1K» Петрика та у стрімах Іллі «ALOHADANCETV» Коробкіна й Артура «CARTMANZBS» Хорвале на платформі twitch.tv.
читати далі
На перший погляд, це історія про новий ролик Saatchi & Saatchi Ukraine (входить до складу Publicis Groupe Ukraine) для бренду крекерів-сендвічів 2Crack від Roshen. Та насправді це історія про цінність команди, адаптивність людини і смачний продукт.
читати далі