?3 місце у категорії ПЕРФОМАНС
? 3 місце у категорії Інфлюенсер маркетинг
? 5 місце у категорії КОНТЕНТ
Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість.
читати даліOLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка, один з найбільш зручних та безпечних способів купувати в Україні.
читати далі
Компанія Nestle запустила в Україні Starbucks для приготування вдома. Рекламну підтримку бренду в Україні здійснює інтеграційна команда Publicis Groupe Ukraine, яку очолила агенція Zenith Ukraine, що є багаторічним медійним партнером Nestlé для усього портфелю брендів.
читати далі
Ріст інвестицій у рекламу б’юті та люксового сегментів у 2021 та 2022 році буде нижчим, ніж у середньому по ринку. Інвестиції у діджитал-рекламу у 2022 році виростуть на 19% у порівнянні з 2019 роком.
читати даліАгенція Starcom Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері на вибір партнера із розміщення діджитал-реклами METRO Cash&Carry Ukraine у 2021-2022 рр.
читати даліІнтеграційна команда Publicis Ukraine і Spark Foundry Ukraine створила та запустила діджитал-кампанію для бренду «Добра господарочка».
читати даліPublicis Groupe Ukraine оголосив переможців конкурсу творчих ідей та платформ відкриттів, однодумців та нової креативної сили Power of Young 2020.
читати даліДнями медійна агенція BigMedia разом із рекламною агенцією Saatchi & Saatchi Ukraine виклали у вільний доступ колекцію із майже 70-ти відео- та фотомокапів. Цінність колекції у тому, що в ній немає відретушованих стокових картинок. Серед мокапів — лише справжні вулиці українських міст із насправді існуючими конструкціями.
читати даліPublicis Groupe Ukraine запрошує молодих креаторів взяти участь у Power of Young 2020, подати роботу можна до 26 листопада включно.
читати далі