Publicis Groupe Ukraine

Новини

Saatchi & Saatchi Ukraine стала стратегічним партнером «Київстар» Новини / 21.07.2021 Saatchi & Saatchi Ukraine стала стратегічним партнером «Київстар»

Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері зі створення брендової та комунікаційної стратегії для найбільшого оператора телекомунікацій України – Київстар і починає роботу над оновленнями для бренду.

читати далі
«Лишайся тру» із лімітованою серією банок Sprite Ukraine  Новини / «Лишайся тру» із лімітованою серією банок Sprite Ukraine 

Sprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.

читати далі
Мабуть, перший VR-корпоратив в Україні Новини / Мабуть, перший VR-корпоратив в Україні

Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку. Спілкування, квести, танці – все, як завжди, тільки у β-версії віртуального світу VR Publicis Groupe у відео за посиланням.

читати далі
Ребрендинг OLX: від маркетплейсу до пошуковика рішень Новини / Ребрендинг OLX: від маркетплейсу до пошуковика рішень

Перша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX.

читати далі
Одразу два бренди Nestlé Ukraine з’явились у першому українському веб-серіалі Новини / Одразу два бренди Nestlé Ukraine з’явились у першому українському веб-серіалі

Завдяки інтеграційній команді клієнта, Zenith Ukraine та департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine одразу два бренди Nestlé Ukraine – NESCAFÉ® 3в1 та Felix, з’явились у першому українському веб-серіалі FAKE.

читати далі
Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL  Новини / Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL 

Publicis Groupe продовжує розвивати PR та інтегровані комунікації в Європі та оголошує про запуск однієї з найбільших PR-мереж MSL в Україні.

читати далі
Бренд Libresse став партнером «Сексуального подкасту»  Новини / Бренд Libresse став партнером «Сексуального подкасту» 

Це другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe.

читати далі
Це мільйон, дітки: благодійна кампанія фонду «Таблеточки» і Leo Burnett Ukraine завершилася хепі-ендом Новини / Це мільйон, дітки: благодійна кампанія фонду «Таблеточки» і Leo Burnett Ukraine завершилася хепі-ендом

Цього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк.

читати далі
Глобальні лідери Publicis Groupe анонсували церемонію нагородження Cannes-Do Awards Новини / 20.07.2021 Глобальні лідери Publicis Groupe анонсували церемонію нагородження Cannes-Do Awards

У мережі з’явилось відео, у якому глобальні лідери комунікаційної групи Publicis Groupe
Артур Садун та Моріс Леві вирушили до Канн. У такий спосіб вони анонсували церемонію нагородження переможців Cannes-Do Awards.

читати далі
Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші Новини / Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies