Publicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку. Спілкування, квести, танці – все, як завжди, тільки у β-версії віртуального світу VR Publicis Groupe у відео за посиланням.
читати даліПерша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX.
читати даліЗавдяки інтеграційній команді клієнта, Zenith Ukraine та департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine одразу два бренди Nestlé Ukraine – NESCAFÉ® 3в1 та Felix, з’явились у першому українському веб-серіалі FAKE.
читати даліPublicis Groupe продовжує розвивати PR та інтегровані комунікації в Європі та оголошує про запуск однієї з найбільших PR-мереж MSL в Україні.
читати даліЦе другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe.
читати даліЦього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк.
читати даліУ мережі з’явилось відео, у якому глобальні лідери комунікаційної групи Publicis Groupe
Артур Садун та Моріс Леві вирушили до Канн. У такий спосіб вони анонсували церемонію нагородження переможців Cannes-Do Awards.
«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.
читати даліМи довго спостерігали за приростом української аудиторії у цьому сегменті, щоб ціна інтеграції відповідала тому впливові, який у результаті отримає клієнт. Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства у співвідношенні затрат та прогнозних результатів.
читати далі
Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.
читати далі