Агенція Saatchi & Saatchi Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері зі створення брендової та комунікаційної стратегії для найбільшого оператора телекомунікацій України – Київстар і починає роботу над оновленнями для бренду.
читати даліSprite Ukraine продовжує закликати бути вірним собі й своїм цінностям, та випустив лімітовану серію банок «Лишайся тру», яка освіжає не лише всередині, а й візуально.
читати даліPublicis Groupe Ukraine провела першу VR-вечірку. Спілкування, квести, танці – все, як завжди, тільки у β-версії віртуального світу VR Publicis Groupe у відео за посиланням.
читати даліПерша локальна кампанія, яку Saatchi&Saatchi Ukraine розробили після глобального ребрендингу OLX.
читати даліЗавдяки інтеграційній команді клієнта, Zenith Ukraine та департаменту branded content Publicis Groupe Ukraine одразу два бренди Nestlé Ukraine – NESCAFÉ® 3в1 та Felix, з’явились у першому українському веб-серіалі FAKE.
читати даліPublicis Groupe продовжує розвивати PR та інтегровані комунікації в Європі та оголошує про запуск однієї з найбільших PR-мереж MSL в Україні.
читати даліЦе другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe.
читати даліЦього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк.
читати даліУ мережі з’явилось відео, у якому глобальні лідери комунікаційної групи Publicis Groupe
Артур Садун та Моріс Леві вирушили до Канн. У такий спосіб вони анонсували церемонію нагородження переможців Cannes-Do Awards.
«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.
читати далі