Publicis Groupe Ukraine

Новини

Бренд Libresse став партнером «Сексуального подкасту»  Новини / 21.07.2021 Бренд Libresse став партнером «Сексуального подкасту» 

Це другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe.

читати далі
Це мільйон, дітки: благодійна кампанія фонду «Таблеточки» і Leo Burnett Ukraine завершилася хепі-ендом Новини / Це мільйон, дітки: благодійна кампанія фонду «Таблеточки» і Leo Burnett Ukraine завершилася хепі-ендом

Цього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк.

читати далі
Глобальні лідери Publicis Groupe анонсували церемонію нагородження Cannes-Do Awards Новини / 20.07.2021 Глобальні лідери Publicis Groupe анонсували церемонію нагородження Cannes-Do Awards

У мережі з’явилось відео, у якому глобальні лідери комунікаційної групи Publicis Groupe
Артур Садун та Моріс Леві вирушили до Канн. У такий спосіб вони анонсували церемонію нагородження переможців Cannes-Do Awards.

читати далі
Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші Новини / Підопічний фонду «Таблеточки» показав, як живе на «твої» гроші

«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.

читати далі
Анастасія Ливинець, Publicis Groupe: Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства Новини / Анастасія Ливинець, Publicis Groupe: Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства

Ми довго спостерігали за приростом української аудиторії у цьому сегменті, щоб ціна інтеграції відповідала тому впливові, який у результаті отримає клієнт. Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства у співвідношенні затрат та прогнозних результатів.

 

 

читати далі
Вдома на фреші з Dirol  Новини / Вдома на фреші з Dirol 

Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.

читати далі
Агенція Performics перемогла у тендері на Digital Performance та SEO-підтримку «Київстар» Новини / Агенція Performics перемогла у тендері на Digital Performance та SEO-підтримку «Київстар»

Агентство Performics за результатами тендеру розширило перелік робіт для «Київстар». Performics надаватиме послуги з Digital Performance і SEO-підтримки для сайтів «Київстар» kyivstar.ua і shop.kyivstar.ua та їх піддоменів.

 

читати далі
Бренд L’Oréal Paris Men Expert уперше став спонсором Dota2-турніру – StarLadder ImbaTV Minor Новини / Бренд L’Oréal Paris Men Expert уперше став спонсором Dota2-турніру – StarLadder ImbaTV Minor

L’Oréal Paris Men Expert разом з інтеграційною командою Zenith і Publicis Media Exchange у партнерстві зі StarLadder здійснили проект на території кіберспорту.

читати далі
На підтримку telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти Новини / На підтримку telegraf.design креативники створили соціальний відеоролик та принти

Одне з найпопулярніших спеціалізованих медіа про дизайн в Україні – Telegraf.Design, 31 березня оголосило про закриття. До підтримки медіа долучилися представники креативної індустрії – Saatchi & Saatchi Ukraine, Gvardia Production House та оператор Дмитро Баженов, зняли благодійний ролик, який демонструє, – український дизайн самобутній, але не досконалий.

читати далі
Повернення у забуте місто-привид Поліське Новини / Повернення у забуте місто-привид Поліське

Задля максимальної драматизації історії Поліського команда Saatchi & Saatchi Ukraine створила айдентику міста. Візуальними символами вона передає те, що це місто існувало, в ньому жили люди, а потім воно стало привидом. Отримавши символіку, Поліське наче повернулось із небуття.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies