Це другий етап розвитку комунікаційної стратегії #історіїVсередині в Україні у 2020 році, розроблений та реалізований у партнерстві команди Libresse, агенції Zenith, Performics та департаменту branded content Publicis Groupe.
читати даліЦього року вийшла кампанія зі сміливою назвою «Як я живу на твої гроші?», створена разом з агенцією Leo Burnett Ukraine і режисером Ганкою Третяк.
читати даліУ мережі з’явилось відео, у якому глобальні лідери комунікаційної групи Publicis Groupe
Артур Садун та Моріс Леві вирушили до Канн. У такий спосіб вони анонсували церемонію нагородження переможців Cannes-Do Awards.
«Як я живу на твої гроші?». Так починається ролик нової благодійної кампанії, яку для «Таблеточок» створила агенція Leo Burnett Ukraine.
читати даліМи довго спостерігали за приростом української аудиторії у цьому сегменті, щоб ціна інтеграції відповідала тому впливові, який у результаті отримає клієнт. Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства у співвідношенні затрат та прогнозних результатів.
читати далі
Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.
читати даліАгентство Performics за результатами тендеру розширило перелік робіт для «Київстар». Performics надаватиме послуги з Digital Performance і SEO-підтримки для сайтів «Київстар» kyivstar.ua і shop.kyivstar.ua та їх піддоменів.
читати далі
L’Oréal Paris Men Expert разом з інтеграційною командою Zenith і Publicis Media Exchange у партнерстві зі StarLadder здійснили проект на території кіберспорту.
читати даліОдне з найпопулярніших спеціалізованих медіа про дизайн в Україні – Telegraf.Design, 31 березня оголосило про закриття. До підтримки медіа долучилися представники креативної індустрії – Saatchi & Saatchi Ukraine, Gvardia Production House та оператор Дмитро Баженов, зняли благодійний ролик, який демонструє, – український дизайн самобутній, але не досконалий.
читати даліЗадля максимальної драматизації історії Поліського команда Saatchi & Saatchi Ukraine створила айдентику міста. Візуальними символами вона передає те, що це місто існувало, в ньому жили люди, а потім воно стало привидом. Отримавши символіку, Поліське наче повернулось із небуття.
читати далі