Ми довго спостерігали за приростом української аудиторії у цьому сегменті, щоб ціна інтеграції відповідала тому впливові, який у результаті отримає клієнт. Минулого року кіберспорт став ефективним для спонсорства у співвідношенні затрат та прогнозних результатів.
читати далі
Бренд Dirol зарелізив стікерпак для Телеграма. Ідея та розробка належать креативній агенції Saatchi&Saatchi Ukraine.
читати даліАгентство Performics за результатами тендеру розширило перелік робіт для «Київстар». Performics надаватиме послуги з Digital Performance і SEO-підтримки для сайтів «Київстар» kyivstar.ua і shop.kyivstar.ua та їх піддоменів.
читати далі
L’Oréal Paris Men Expert разом з інтеграційною командою Zenith і Publicis Media Exchange у партнерстві зі StarLadder здійснили проект на території кіберспорту.
читати даліОдне з найпопулярніших спеціалізованих медіа про дизайн в Україні – Telegraf.Design, 31 березня оголосило про закриття. До підтримки медіа долучилися представники креативної індустрії – Saatchi & Saatchi Ukraine, Gvardia Production House та оператор Дмитро Баженов, зняли благодійний ролик, який демонструє, – український дизайн самобутній, але не досконалий.
читати даліЗадля максимальної драматизації історії Поліського команда Saatchi & Saatchi Ukraine створила айдентику міста. Візуальними символами вона передає те, що це місто існувало, в ньому жили люди, а потім воно стало привидом. Отримавши символіку, Поліське наче повернулось із небуття.
читати даліFanta продовжує співпрацю із улюбленим серед тінів гуртом – Open Kids. У новому проекті учасниці групи допомагають створити бойз-бенд і влаштовують реаліті-кастинг.
читати далі
До Міжнародного дня прав жінок і миру Amnesty International та Saatchi&Saatchi Ukraine вирішили актуалізувати питання домашнього насилля. Команда агенції розмістила текст Стамбульської конвенції на класичній весняній листівці.
читати даліЧим більший стік, тим більше позитивних вражень. І кожний рекламний матеріал став відображенням цього твердження у новій кампанії Publicis Ukraine для Nescafé 3в1 XL.
читати даліУ березні на екранах українських телевізорів з’явилася нова реклама бренду «ЛЮКС», приурочена до святкування 20-річчя на ринку України. Ідею ролику та оновлений стиль улюбленого картопляного смаколика країни створила рекламна агенція Leo Burnett Ukraine.
читати далі