Leo Burnett Ukraine розробила слоган, бренд-айдентику та сайт для Київського обласного Центру підготовки населення до національного спротиву
читати даліПроєкт Мед мінних полів, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine, отримав бронзового лева у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів креативності Каннських левах 2024. Команда агенції отримує нагороди на Каннських левах вже 4 роки поспіль.
читати даліЙого мета – привернути увагу світу до проблеми замінованості України
читати даліЦього року Saatchi & Saatchi Ukraine зайняла 1 місце в Національному рейтингу креативності та майстерності комунікаційних агентств та очолила Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств України, що базується на участі в топових міжнародних рекламних фестивалях, за сумою балів випередивши інших учасників майже втричі.
читати даліViva Technology, також відома як VivaTech, безумовно, є топтехнологічною подією в Європі, місцем зустрічі бізнесу та інновацій, де представники корпорацій-гігантів, стартапів і керівників бізнесу з усього світу нетворкають та обмінюються досвідом і практиками.
читати даліSandoz стала компанією на ринку фарма, для якої вдалось побудувати максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами і запустити ефективний Performance-маркетинг для її препаратів.
читати даліПро цей кейс Wikitruth від Ukrainian Witness можна буде дізнатися 29 травня в Києві та онлайн на конференції IAB Connect.
читати даліПроєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав перше міжнародне визнання одразу на одному із найавторитетніших фестивалів у США – The One Show 2024.
читати даліУкраїнці цікавляться читанням і літературою в середньому більше за європейців. А випуск книг в Україні — навіть під час повномасштабної війни — зростає. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Уманець, дата-аналітикиня Publicis Groupe Ukraine, разом із представниками книжкової галузі розповідає про книжковий ринок в Україні та уподобання українських читачів.
читати даліМи, як комунікаційники, коли працюємо зі своїми клієнтами, намагаємося знайти можливість органічно показати цю діяльність бізнесів, донести її до споживачів.
читати далі