Publicis Groupe Ukraine

Новини

Відповідальна країна 3.0: склад експертного журі Новини / 14.03.2025 Відповідальна країна 3.0: склад експертного журі

Олена Суханова, управляюча директорка MSL Ukraine та Publicis Ukraine, має понад 20 років досвіду в комунікаціях. Працювала з різними категоріями бізнесу, управляючи проєктами як міжнародних, так і українських компаній. Надавала повний спектр комунікаційних послуг, включаючи стратегічне планування, ATL, PR, digital і BTL. Захоплюється створенням професійних інтегрованих команд, які вирішують завдання клієнтів через креативність та цілісний підхід. Вирізняється своїм підприємницьким духом і вмінням розвивати виняткові відносини з клієнтами. Має численні галузеві нагороди, в тому числі Гран-прі Effie. Член журі Effie Awards Ukraine протягом 10 років.

читати далі
Leo Burnett Ukraine та Антоніо Лукіч розпитали українців про їхні плани у новій рекламній кампанії для UKRSIBBANK BNP Paribas Group Новини / 05.03.2025 Leo Burnett Ukraine та Антоніо Лукіч розпитали українців про їхні плани у новій рекламній кампанії для UKRSIBBANK BNP Paribas Group

UKRSIBBANK BNP Paribas Group разом із креативною агенцією Leo Burnett створив нову серію роликів для кампанії «Україна — місце для планів». Серед них історії людей, які попри будь-які виклики продовжують втілювати свої задуми. Режисером, що перетворив життя на історії, став уже відомий Антоніо Лукіч.

читати далі
Saatchi & Saatchi Ukraine розробила неймінг та бренд-айдентику для ініціативи з популяризації трансплантології та донорства “Серце б’ється” Новини / 08.02.2025 Saatchi & Saatchi Ukraine розробила неймінг та бренд-айдентику для ініціативи з популяризації трансплантології та донорства “Серце б’ється”

Коли людина стає донором, зазвичай, вона рятує одразу декілька життів. Це відобразилось в айдентиці лініями-стежками, у яких вгадується форма серця.

читати далі
Оцінка ефективності медіа: що робити, коли даних недостатньо? Новини / 21.01.2025 Оцінка ефективності медіа: що робити, коли даних недостатньо?

У сучасному маркетингу, де конкуренція зростає з кожним днем, важливо розуміти ефективність кожної гривні, інвестованої в рекламу. Тому маркетологи постійно моніторять, які саме медіаканали приносять найбільший прибуток, які аудиторії особливо чутливі до певних повідомлень та як оптимізувати бюджет для досягнення максимальних результатів.

читати далі
Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine Новини / 09.01.2025 Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine

Ми розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії.

читати далі
«Le number f***ing one»: Snoop Dogg привітав команду Publicis Groupe зі святами Новини / 05.12.2024 «Le number f***ing one»: Snoop Dogg привітав команду Publicis Groupe зі святами

Щороку Publicis Groupe залучає селебрітіз до привітання великої команди групи по усьому світові. Цьогоріч до привітань долучилася справжня ікона та хайпогенератор Snoop Dogg.

Вибір Снупа був очевидний, адже американський репер цьогоріч відзначився на Олімпійських іграх у Парижі. Він, безумовно, додав до вайбу цьгорічних змагань і перетворив їх на справжнє шоу.

читати далі
Українці назвали свої улюблені бренди: серед фаворитів солодощі – Raffaello та Milka, – деталі у тексті новини Новини / 19.11.2024 Українці назвали свої улюблені бренди: серед фаворитів солодощі – Raffaello та Milka, – деталі у тексті новини

Дослідження Brand Compass від Publicis Groupe Ukraine виявило, які торгові марки завоювали найбільшу довіру та симпатію в нашій країні. Серед переліку є, як українські бренди, так і міжнародні.

Безумовними фаворитами стали солодощі. Власне, Raffaello та Milka. У першій п’ятірці також Pepsi, Coca-Cola і Samsung.

читати далі
Від інтуїції до даних: data-driven підхід до відбудови впізнаваності брендів Новини / 11.11.2024 Від інтуїції до даних: data-driven підхід до відбудови впізнаваності брендів

Щодня бренди конкурують між собою за увагу своїх споживачів. Важливу роль для бізнесу, щоб не загубитись у цьому потоці рекламного шуму, відіграє впізнаваність бренду. І мова не лише про вміння відрізнити логотип і назвати слоган, а про більш глибоке розуміння цінностей бренду та його унікальності.

Численні дослідження показують, що сильна впізнаваність бренду підвищує рівень лояльності клієнтів та конкурентоспроможність бізнесу. Однак, виникає логічне запитання: як саме досягти високого рівня впізнаваності? Як визначити, які маркетингові канали та інструменти працюють найкраще? Як не «злити» бюджети на те, що не працює?

читати далі
303 СЕО провідних компаній України Новини / 08.11.2024 303 СЕО провідних компаній України

Наш СЕО Енвєр Кікава серед 303 СЕО провідних компаній України! Приємна відзнака і чудова компанія. Дякуємо Forbes Ukraine за таку плідну роботу. Сподіваємось, у країні ставатиме тільки більше професійних лідерів. І як зазначив Енвєр, наближаємо перемогу і щасливе майбутнє України.

читати далі
Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів Новини / 17.10.2024 Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів

Масштабну кібератаку грудня 2023 року, мабуть, пам’ятають усі. Адже близько 20 мільйонів українських абонентів найбільшого телекомоператора країни залишилось без зв’язку та інтернету як в Україні, так і за її межами. Кіберзахист Київстару був побудований за найкращими зразками та стандартами, але цього не завжди недостатньо.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies