Важливо зазначити, що Каннські леви тренди не створюють, а відображають. Все, що робить маркетингові комунікації ефективними сьогодні, ми бачимо в Каннах. І головну роль тут, звісно, як завжди грає Креативність.
читати даліЗвісно, розміщення в ОТТ/IPTV-сервісах дозволяє розширити пул технологій, з допомогою яких наразі рекламодавці можуть “знайти” свого користувача, враховуючи пристрій та спосіб підключення, що своєю чергою дозволяє покращити якість контакту та релевантність. Нема значення, яку технологію використовує користувач для перегляду телеконтенту, важливо, щоб рекламодавці використовували весь пул сервісів (технологій) для взаємодії з цим користувачем.
читати даліПроєкт “Щедрик” або Carol for Charity від Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України приніс першого Срібного лева для України у категорії Radio & Audio (Not-for-profit / Charity / Government). Крім того, робота потрапила ще до 5 шорт-листів.
читати даліЩоб розповісти про результати роботи у 2022 році, команда Фонду вирішила відійти від класичної звітності у форматах Excel та PDF. Завдяки співпраці з креативною агенцією Publicis Ukraine вдалося створити перший український музичний звіт. Друковану версію стилізовано під класичну обкладинку вінілу. Всі тексти зверстано у колонках, що нагадують слова до пісень.
читати даліЗдобувши 320 балів у Міжнародному рейтинг креативності 2022-2023 та 101 бал у Національному рейтингу креативності та майстерності України сезону 2023, обидва рейтинги вкотре очилили Saatchi & Saatchi Ukraine. У тому числі завдяки найбільш нагороджуваним проєктам: Motherland Pride та Carol for Charity. Проекти отримали визнання на найбільших та найскладніших глобальних фестивалях креативності: Cannes Lions, Andy Awards, LIA Awards, The One Show, Golden Drum, Epica, ADC Europe Awards, Eurobest, D&AD та інших.
читати далі“Carol for Charity” отримав свою першу бронзу на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії “Interactive & Mobile Craft: Audio Craft”, а також потрапив до шорт-листів “Experiential & Immersive: Use of Sound” та “Branded Entertainment: Audio”.
читати далі«Carol for Charity» отримав свої перші 14 шорт-листів на The One Show та тричі став фіналістом.
читати даліГенеральний директор Publicis Groupe Ukraine — про колективні зусилля інформаційного фронту, відновлення активності великих рекламодавців та великі структурні зміни на ринку реклами.
читати даліОлена Андрієнко, заступниця директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня Наглядової Ради Всеукраїнської рекламної коаліції: “Найперше — це важливий крок. Щонайменше, щоб ми усвідомлювали себе частиною європейської спільноти”.
читати даліЦе важливий крок. По-перше, щоб через гармонізацію нашого законодавства із європейським ми усвідомлювали себе у контексті європейської спільноти. По-друге, щоб врегулювати питання цифрової реклами. Адже тепер у правове поле вводиться багато речей, які не були означені раніше.
читати далі