“Мед мінних полів” – проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine у кооперації з аграрною компанією Kernel та Міністерством закордонних справ України.
читати даліОлена Бакум-Рамола приєдналась до рекламної спільноти 27 років тому. Вона думала попрацювати тут, мабуть, рік, але залишилась надовго. Знаєте, чому?
читати даліЯ пишаюся, що Україна із проєктом Saatchi & Saatchi Ukraine Carol for Charity привезла з Каннських левів 2023 срібло та бронзу. Далі обов’язково буде. Я переконаний, український креатив з кожним роком отримуватиме все більше відзнак.
читати даліВід сьогодні кожний бажаючий може подати свою ідею задля боротьби зі стигматизацією та невпевненістю щодо кар’єри серед людей, що хворіють на рак. Переможну кампанію підтримують рекламними інвестиціями на 100 мільйонів доларів, а також нагородять вхідним квитком на Каннські леви 2024.
читати даліЗміни до ЗУ «Про рекламу» важливі з двох причин: вони на крок наближають нас до ЄС та осучаснюють рекламний ринок, що стрімко диджиталізується. Оновлень багато, вони наберуть чинності через три місяці після опублікування закону. Проте до найбільш знакових варто готуватися зараз.
читати даліБронзового лева на міжнародному фестивалі Cannes Lions отримав проєкт Wikitruth від «Українського Свідка». Що це за проєкт та чому ця нагорода важлива для поширення правди про війну в Україні?
читати даліВажливо зазначити, що Каннські леви тренди не створюють, а відображають. Все, що робить маркетингові комунікації ефективними сьогодні, ми бачимо в Каннах. І головну роль тут, звісно, як завжди грає Креативність.
читати даліЗвісно, розміщення в ОТТ/IPTV-сервісах дозволяє розширити пул технологій, з допомогою яких наразі рекламодавці можуть “знайти” свого користувача, враховуючи пристрій та спосіб підключення, що своєю чергою дозволяє покращити якість контакту та релевантність. Нема значення, яку технологію використовує користувач для перегляду телеконтенту, важливо, щоб рекламодавці використовували весь пул сервісів (технологій) для взаємодії з цим користувачем.
читати даліПроєкт “Щедрик” або Carol for Charity від Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України приніс першого Срібного лева для України у категорії Radio & Audio (Not-for-profit / Charity / Government). Крім того, робота потрапила ще до 5 шорт-листів.
читати даліЩоб розповісти про результати роботи у 2022 році, команда Фонду вирішила відійти від класичної звітності у форматах Excel та PDF. Завдяки співпраці з креативною агенцією Publicis Ukraine вдалося створити перший український музичний звіт. Друковану версію стилізовано під класичну обкладинку вінілу. Всі тексти зверстано у колонках, що нагадують слова до пісень.
читати далі