Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.
читати даліЦього року День Незалежності був особливим. Адже Україна виборює свою право на Свободу. Спільними зусиллями кожного українця – на фронті, у тилу чи на міжнародній арені – нація доводить, що свобода є найвищою цінністю для всього демократичного цивілізованого світу.
читати даліПроєкт “Cities of Freedom” (“Міста свободи”) показує Маріуполь, Харків, Херсон, Чернігів, Бучу та Ірпінь такими, якими вони були до жорстокого російського вторгнення. Документальні кадри занурюють у повсякденне життя мирних міст до повномасштабної війни, коротко розповідаючи про їхню історію, унікальні характери та ситуацію сьогодні. Розповідь кожного міста розкривається через особисті історії їх мешканців.
читати даліОстаннім часом у соцмережах та, іноді, у ЗМІ ширяться думки про те, що світ втомився від війни в Україні, що українські новини стали «токсичними», що світова спільнота втрачає інтерес до подій в Україні.
читати даліINTERTOP Ukraine та Leo Burnett Ukraine представили патріотичну колекцію футболок Ukrainbow.
читати даліУкраїнський проект Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав бронзову нагороду на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності Cannes Lions 2022 у категорії Brand Environment and Experience Design. Це уже другий каннський лев проекту, адже минулого року вын отримав срібло у категорії Outdoor.
читати даліУже 20 червня розпочнеться подія, якої щороку чекають креатори та рекламісти з усього світу – Каннські леви 2022. Напередодні глобальна команда Leo Burnett зібрала превалюючі тренди та основні теми комунікацій.
читати даліАгенція виборола це звання завдяки численним нагородам на світових фестивалях креативності, серед яких Cannes Lions 2021, D&D 2022 та The One Show 2022.
читати даліПроєкт Voices from the Inside об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe.
читати даліБатьківщина-Мати, що стала героїнею проекту Motherland Pride, створеного Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, продовжує збирати креативні нагороди по усьому світові. Цього разу вона отримала одразу два олівці на The One Show у Нью-Йорку – срібного у категорії Experiential & Immersive: Events / Stunts / Competitions / Virtual та бронзового у категорії Public Relations: Events & Experiential.
читати далі