На каналі Power of Young вийшов новий формат “Креативіті”, в якому гості відгадують рекламні проекти та багато жартують. Ведучим програми став Костя Шнайдер, головний креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic.
читати даліНавіть після 11 місяців війни й погіршення економічної ситуації українці продовжують активно волонтерити та донатити на різні потреби.
читати даліДар’я Маліхатко, Data Science Director, Publicis Groupe Ukraine, розповіла про індустріальне дослідження аудиторії та складнощі в оцінюванні сукупної картини щодо медіаспоживання та поведінки аудиторії у 2022 році.
читати даліІдею проєкту та новий текст “Щедрика” створила креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Розміщеннями соціального проєкту в інших країнах займались команди: Publicis Groupe в Україні, Литві та Сингапурі, MSL Groupe в Болгарії, Publicis Media в Польщі та Великобританії, а також Spark Foundry у США.
читати даліПро українську мужність та незламність говорить увесь світ. Та народові притаманна ще одна риса – щедрість. Адже навіть після 10 місяців війни й погіршення економічної ситуації у країні українці продовжують активно дарувати подарунки близьким і рідним.
читати даліКатерина Ярошенко, управляюча директорка Starcom Ukraine, про зміни у рекламно-комунікаційної галузі та інвестиції у маркетинг.
читати даліЗа участі Тараса Тополі з гурту “Антитіла”, ансамблю ім. Григорія Верьовки та дитячого фольклорного ансамблю “Зернятко”
читати даліКоманда Data Science Publicis Groupe Ukraine презентувала звіт “Український споживач 2022”, де поділились інсайтами щодо медіаспоживання, цінностей та очікувань від брендів. Він побудований на загальній аудиторії 16-64 за даними дослідження Pace panel, проведеного у кооперації з GWI.
читати даліКомунікаційна група Publicis Groupe Ukraine pазом із однією з найдосвідченіших глобальних дослідницьких компаній Global Web Index у вересні 2022 року провела комплексне дослідження українських споживачів Pace panel. На його основі можна швидко створювати кастомні комплексні аналізи аудиторій для унікальних запитів різних клієнтів.
читати даліДля цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. Вперше вони з’явились на Інстаграм-сторінці ukraine.ua.
читати далі