Новини / 10.06.2024
Як ШІ вкрав сцену на Viva Technology 2024 — колонка
Viva Technology, також відома як VivaTech, безумовно, є топтехнологічною подією в Європі, місцем зустрічі бізнесу та інновацій, де представники корпорацій-гігантів, стартапів і керівників бізнесу з усього світу нетворкають та обмінюються досвідом і практиками.
читати далі
Новини / 25.05.2024
ЯК ПЕРЕТВОРИТИ BLACK BOX НА РИНКУ PHARMA ERETAIL НА ЕФЕКТИВНИЙ PERFORMANCE-МАРКЕТИНГ
Sandoz стала компанією на ринку фарма, для якої вдалось побудувати максимально прозору та ефективну співпрацю з онлайн-ритейлерами і запустити ефективний Performance-маркетинг для її препаратів.
читати далі
Новини / 24.05.2024
ЯК УКРАЇНЦІ ЗАЛУЧИЛИ АВТОРІВ З УСЬОГО СВІТУ РЕДАГУВАТИ У ВІКІПЕДІЇ СТАТТІ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ
Про цей кейс Wikitruth від Ukrainian Witness можна буде дізнатися 29 травня в Києві та онлайн на конференції IAB Connect.
читати далі
Новини / 21.05.2024
Український проєкт “Мед мінних полів” отримав срібну та бронзову нагороди на міжнародному фестивалі The One Show
Проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав перше міжнародне визнання одразу на одному із найавторитетніших фестивалів у США – The One Show 2024.
читати далі
Новини / 24.04.2024
Більшість українців купує паперові книги офлайн
Українці цікавляться читанням і літературою в середньому більше за європейців. А випуск книг в Україні — навіть під час повномасштабної війни — зростає. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Уманець, дата-аналітикиня Publicis Groupe Ukraine, разом із представниками книжкової галузі розповідає про книжковий ринок в Україні та уподобання українських читачів.
читати далі
Новини /
Як український бізнес донатить на перемогу і інвестує у виживання країни
Ми, як комунікаційники, коли працюємо зі своїми клієнтами, намагаємося знайти можливість органічно показати цю діяльність бізнесів, донести її до споживачів.
читати далі
Новини / 15.04.2024
Publicis Ukraine розробила айдентику та комунікаційну кампанію для UCS 2024
Креатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій.
читати далі
Новини / 22.03.2024
КАРТОПЛЮКС – неологізм від бренду Люкс чи щось більше?
Креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробила нову комунікаційну платформу для улюблених чипсів Люкс – КАРТОПЛЮКС.
читати далі
Новини / 14.03.2024
Кожний третій українець відчуває втому та тривогу
Дані показують, що аж 37% українців відчувають втому та вигорання, у той час як у Європі так стверджують 20% людей, а у світі – 18%. Характерно, що у порівнянні з минулим роком цей показник виріс майже вдвічі – на 15% (в 2022 він становив 22%). Найбільше тиск відчувають люди віком 25-34 роки.
читати далі
Новини / 18.01.2024
Publicis Groupe з допомогою ШІ створила 100 000 персоналізованих відеоподяк команді
У січні 2024 року усі співробітники Publicis Groupe отримали особисті привітання від глобального СЕО Артура Садуна. Усі 100 000 роликів створені з використанням ШІ-технологій на базі внутрішньої розробки компанії – платформи Marcel, яку презентували у 2018 році. З допомогою Marcel команда групи з усіх куточків світу може спілкуватись, навчатись, дізнаватись новини та ділитись своїми знаннями й напрацюваннями.
читати далі