Як атрибуційне моделювання допомагає налаштувати планування медіаактивностей на бізнес-результати. Кейс Київстар та інтеграційної команди практики Data Science Publicis Groupe Ukraine, Starcom Ukraine і Performics Ukraine.
читати далі7 квітня “Канські леви 2023” оголосили членів журі ювілейного 70-го фестивалю. до складу основного журі категорії Industry Craft увійшов креативний директор з України Костянтин Шнайдер.
читати даліНа каналі Power of Young вийшов новий формат “Креативіті”, в якому гості відгадують рекламні проекти та багато жартують. Ведучим програми став Костя Шнайдер, головний креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic.
читати даліНавіть після 11 місяців війни й погіршення економічної ситуації українці продовжують активно волонтерити та донатити на різні потреби.
читати даліДар’я Маліхатко, Data Science Director, Publicis Groupe Ukraine, розповіла про індустріальне дослідження аудиторії та складнощі в оцінюванні сукупної картини щодо медіаспоживання та поведінки аудиторії у 2022 році.
читати даліІдею проєкту та новий текст “Щедрика” створила креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine за підтримки організації BRAND UKRAINE та Міністерства закордонних справ України. Розміщеннями соціального проєкту в інших країнах займались команди: Publicis Groupe в Україні, Литві та Сингапурі, MSL Groupe в Болгарії, Publicis Media в Польщі та Великобританії, а також Spark Foundry у США.
читати даліПро українську мужність та незламність говорить увесь світ. Та народові притаманна ще одна риса – щедрість. Адже навіть після 10 місяців війни й погіршення економічної ситуації у країні українці продовжують активно дарувати подарунки близьким і рідним.
читати даліКатерина Ярошенко, управляюча директорка Starcom Ukraine, про зміни у рекламно-комунікаційної галузі та інвестиції у маркетинг.
читати даліЗа участі Тараса Тополі з гурту “Антитіла”, ансамблю ім. Григорія Верьовки та дитячого фольклорного ансамблю “Зернятко”
читати даліКоманда Data Science Publicis Groupe Ukraine презентувала звіт “Український споживач 2022”, де поділились інсайтами щодо медіаспоживання, цінностей та очікувань від брендів. Він побудований на загальній аудиторії 16-64 за даними дослідження Pace panel, проведеного у кооперації з GWI.
читати далі