Publicis Groupe Ukraine

#Moneycanchallenge

#Moneycanchallenge

Чи можуть селфі подолати рак? Хворі на нього діти мають 90% шанс одужати. Але лише коли їх буде забезпечено потрібним лікуванням. В Україні через нестачу фінансування та соціальні проблеми цей показник є значно нижчим, тож онлайн-пожертви є дуже важливими. Разом з фондом Таблеточки ми вирішили збільшити кількість таких пожертв, зробивши селфі менш егоїстичними.

 

Так з’явився #MoneyCanChallenge. Учасник «доповнював» своє обличчя на фото портретом з купюри, яку жертвував фонду Таблеточки, та передавав виклик друзям. Флеш-моб підхопили користувачі та бренди, зробивши його однією з головних теленовин країни. Фонд Таблеточки зібрав чималу суму на благодійність без жодних витрат, перетворивши інструмент любові до себе на інструмент любові до інших.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies