Publicis Groupe Ukraine

ЯК УКРАЇНЦІ ЗАЛУЧИЛИ АВТОРІВ З УСЬОГО СВІТУ РЕДАГУВАТИ У ВІКІПЕДІЇ СТАТТІ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ

ЯК УКРАЇНЦІ ЗАЛУЧИЛИ АВТОРІВ З УСЬОГО СВІТУ РЕДАГУВАТИ У ВІКІПЕДІЇ СТАТТІ ПРО РОСІЙСЬКО-УКРАЇНСЬКУ ВІЙНУ

Організатори проєкту Wikitruth розкажуть відві  дувачам IAB Connect, як їм вдалось залучити авторів Вікіпедії для редагування статей про українські міста, і таким чином показати росіянам руйнування, яких ці міста зазнали внаслідок російської агресії.

На росії заблокована вільна преса, а також найбільші соцмережі — Facebook та Instagram. При цьому, Вікіпедію досі відвідує майже 11 мільйонів росіян щомісяця. Статті про українські міста в російськомовному сегменті здебільшого виглядають світлими та мирними. Відтак «Український Свідок» вирішив показати реальну картину наслідків війни, додавши справжніх фотографій руйнувань.

Зрештою, це помітили у Кремлі, і російські боти почали видаляти ці фото. Тоді команді Ukrainian Witness, Publicis Groupe Benelux та Publicis Groupe Content довелося мобілізувати світову вікі-спільноту та найвпливовіших редакторів Вікіпедії, аби подолати цей опір.

Wikitruth отримав численні нагороди на українських та світових фестивалях, серед яких Effie Awards, Cannes Lions, Clio Awards, The One Show, КМФР та інших.

Про втілення проєкту та його результати 29 травня на IAB Connect розповість Ольга Бузунова, директорка Publicis Groupe Content та співзасновниця Ukrainian Witness, а також Дмитро Грушевський, директор з розвитку бізнесу Publicis Groupe Ukraine.

Ольга Бузунова має понад 20 років досвіду у комунікаціях, більшість з яких працювала на управлінських посадах в агентському бізнесі. Протягом трьох останніх років активно розвиває напрямок Content y Publicis Groupe Ukraine. З початку повномаштабного вторгнення Ольга стала співзасновницею ГО «Український свідок», в межах якого команда створює контент про російсько-українську війну й документує реальність українців.

У Дмитра Грушевського більш як 20 років досвіду на рекламному ринку. За цей час він зумів попрацювати як на клієнтському боці, так і в агенціях, що спеціалізувались на різних рекламних напрямках, а також зарекомендував себе як ефективний лідер. Кілька останніх років Дмитро сконцентрований на розвиткові можливостей для усіх агенцій та практик Publicis Groupe Ukraine.

Програма конференції за посиланням: https://webinars.iab.com.ua/iab-connect-2024

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies