За останній рік українці пережили відключення, обстріли, безсонні ночі і ще безліч всього до чого вимушені були адаптуватись. Як це вплинуло на них? Як змінились їх цінності, купівельна поведінка та медіаспоживання? Publicis Groupe Ukraine пропонує АКТУАЛЬНИЙ КОМПЛЕКСНИЙ ДОСТУПНИЙ АНАЛІЗ ВАШОЇ АУДИТОРІЇ.
У 2023 році ми провели нову хвилю опитування українців і дізналися, що важливо для них і ЯКІ ЗМІНИ ВІДБУЛИСЬ ЗА ЦЕЙ РІК. У дослідженні взяло участь аж 3 200 людей, що відображають населення України у містах з населенням 10 тисяч та більше віком 16-64 роки. На основі цих даних ми створюємо стратегічний інструмент для вас, що формується відповідно до ваших потреб та запитів, а також дозволяє зрозуміти та оцінити зміни поведінки споживачів.
АНАЛІЗ ВАШОЇ АУДИТОРІЇ МОЖЕ ВКЛЮЧАТИ:
ПОТРІБНО ЛИШЕ:
ЗАЦІКАВИЛИСЬ?
ПРИКЛАДИ ТОГО, ЩО МИ ВЖЕ ЗНАЄМО І ЧИМ ХОЧЕМО ПОДІЛИТИСЬ З ВАМИ
*Вартість 1 блоку стартує від 15 000 грн без ПДВ. Щоб отримати розрахунок вартості для вашого запиту, звертайтесь до вашого менеджера у агенції. **Загальна аудиторія 16-64
ЯКЩО ВИ ЩЕ НЕ ПРАЦЮВАЛИ З НАМИ, ПИШІТЬ: