Publicis Groupe Ukraine

«Навчимо захищати своє»

«Навчимо захищати своє»

Впродовж останніх 10 років, а ще гостріше з 24 лютого 2022 року кожен українець, кожна українська родина відчула небезпеку для свого життя. Вже у квітні 2022 року ми наочно побачили середньовічні варварські жахливі події російського агресора у звільнених від окупації містах та селах. Попри неймовірну згуртованість і готовність захищати себе та свою країну, треба визнати, що цивільне населення ще не було готове до ефективного супротиву. Бажання, мотивація та патріотизм на той час все ще переважали навички.

Київський обласний Центр підготовки населення до національного спротиву об’єднав досвід військових, професійних інструкторів і бойових медиків для того, щоб цивільні мали можливість підготуватися до майбутніх викликів у протистоянні з агресором.

Агенція Leo Burnett Ukraine, керуючись своєю філософією HumanKind та соціально відповідальною позицією, розпочала співпрацю із центром Нацспротиву та розробила комунікаційну платформу, щоб краще розповісти українцям про його діяльність і корисні навички, що можуть здобути цивільні.

«В сучасних реаліях Україна насичена комунікаціями про військовий рекрутинг від різних підрозділів ЗСУ. Нам потрібно було відрізнятися від них, так як цілі і аудиторія у нас різняться», – говорить креативний директор Leo Burnett Ukraine Анатолій Давидов.

Агенція розробила слоган центру Нацспротиву: «Навчимо захищати своє». У цьому повідомленні головне – це персональна сильна мотивація, що об’єднала всіх українців з самого початку повномасштабного вторгнення: самозахист, захист власної родини, рідних, домівки, справи, своєї землі. Це повідомлення є одночасно закликом до усвідомлення, що захист рідного і найдорожчого – це справа кожного. В умовах довготривалого протистояння цьому треба навчатися всім: жінкам і чоловікам, студентам і бізнесменам. Слоган може змінюватися і персоналізуватися: 

– Навчимо захищати своє

– Навчимо захищати кохання

– Навчимо захищати свою родину

– Навчимо захищати свій дім

– Навчимо захищати свій бізнес

– Навчимо захищати свою землю

Логотип, створений для центру Нацспротиву, алегорично у вигляді монограми відтворює відчуття захисту, сили, єднання.

Дмитро Стадніченко, дизайнер Leo Burnett Ukraine: «Основний символ – це монограма перших літер двох складових назви «НАЦСПРОТИВ» і взаємодія графеми характерної літери «Н» з нахиленим штрихом («Національний») із повернутою в протилежний бік літерою «С» («Спротив»). Лігатура двох літер побудована на комбінації жовтого та блакитного кольорів. Синій прямокутний елемент із заокругленими кутами щільно з’єднаний з жовтими штрихами літери «Н» – яка символізує сучасну українську націю, що прагне зберегти ідентичність і продовжує виборювати свою незалежність зі зброєю в руках, як і понад сто років тому під час визвольної боротьби, коли українська графема повернулася до нас зі сторінок стародавніх рукописів і стін Святої Софії. Літера щільно заповнює праву половину контрформи «протилежної» «С», а розгорнута в інший бік апертура синьої літери ніби утримує нахилений з’єднувальний штрих літери «Н», чим символізує стійкість, захист, силу, жертовність і готовність до спротиву.

На основі розробленого фірмового стилю центру агенція створила веб-сайт https://nacsprotyv.com.ua, що розповідає у легкій формі про доступні безкоштовні програми навчання і дає можливість записатися на курс.

Співпраця агенції Leo Burnett Ukraine і центру Нацспротив триває. В розробці – кампанія зі залучення цивільних до навчання. Приходьте та навчайтесь захищати своє.

Інші проекти Leo Burnett Ukraine дивіться на сайті: www.leoburnett.ua. Агенція входить до складу Publicis Groupe Ukraine. 

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies