Publicis Groupe Ukraine

Saatchi & Saatchi Ukraine розробила неймінг та бренд-айдентику для ініціативи з популяризації трансплантології та донорства “Серце б’ється”

Saatchi & Saatchi Ukraine розробила неймінг та бренд-айдентику для ініціативи з популяризації трансплантології та донорства “Серце б’ється”

З 2019 року в Україні можливі трансплантації органів. Щороку близько 5 000 людей потребують пересадки органів*, а ситуація з дитячою трансплантацією є критичною через відсутність донорів. У 2024 році Інститут серця запустив ініціативу “Серце б’ється”, щоб розповідати українцям про розвиток цього напряму в медицині та залучати донорів задля порятунку життів. 

“В Україні досі низький рівень обізнаності про те, що наша медицина має усі необхідні ресурси, щоб здійснювати операції з трансплантації. Крім того, люди мають знати, що існує необхідна законодавча база і свої органи можна заповісти для донації. На жаль, навколо цієї теми існує безліч міфів та страхів. Власне, ми хочемо розвіювати їх і працювати на обізнаність, адже донація органів може врятувати безліч життів”, – зазначила Ганна Гриценко, керівниця “Серце б’ється”.   

Коли людина стає донором, зазвичай, вона рятує одразу декілька життів. Це відобразилось в айдентиці лініями-стежками, у яких вгадується форма серця.

“Я хотіла зробити лаконічний, простий патерн нескінченності. Ці лінії – це шляхи, якими йдуть люди. Цей проєкт для мене став дуже особистим, бо поки я над ним працювала, втратила подругу. Але при цьому вона стала доноркою і врятувала кілька життів. Виходить, вона продовжила кілька стежинок і саме це я відобразила в айдентиці”, – розповіла про процес створення Марія Кондратюк, дизайнерка Saatchi & Saatchi Ukraine.

“Ми хотіли відобразити місію ініціативи у її бренд-айдентиці. Поки серце б’ється – життя триває. Будь-хто може продовжити цю лінію життя. Не тільки іншої людини, а і в певному сенсі свою. Так само б’ється серце і за те, щоб побороти упередженість щодо трансплантації”. – резюмувала Тетяна Сливко, директорка Saatchi & Saatchi Ukraine.

Ініціативу “Серце б’ється” заснували 29 вересня у Міжнародний день серця. Вона вже встигла організувати масштабну конференцію для професіоналів у сфері медицини. На заході пацієнти розповіли свої історії трансплантації та зміни у житті, а лікарі ключових трансплант-центрів поділились успішним досвідом пересадки серця, нирок, печінки, особливостями дорослої та дитячої трансплантології та реабілітації пацієнтів. Команда ініціативи продовжує розвивати довіру до трансплантології. Щоб слідкувати за її проєктами та долучитись до її підтримки, переходьте на цей сайт. 

Saatchi & Saatchi Ukraine вже кілька років поспіль підтверджує звання найкреативнішої агенції України** та входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи** Publicis Groupe Ukraine. Команда агенції також активно долучається до благодійної діяльності й надає свої послуги про боно волонтерським організаціям та фондам, державним структурам. Протягом 2024 року вдалось підтримати 5+ проєктів. 

 

*Інформація з сайту Міністерства охорони здоров’я України

**За результатами рейтингів Всеукраїнської рекламної коаліції

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies