У новому шоу “Креативіті” на Ютубі учасники змагаються у кмітливості
На каналі Power of Young вийшов новий формат “Креативіті”, в якому гості відгадують рекламні проекти та багато жартують. Ведучим програми став Костя Шнайдер, головний креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic.
Правила шоу:
Ведучий описує контекст, називає творця та замовника креативного проєкту
Гості заробляють левів, висуваючи цікаві версії та розгадуючи креативний підхід. Усі кмітливі та жартівливі версії отримують по одному левчику.
Тому, хто проявив неабияку інтуїцію й описав ідею, ведучий дає двох левів.
Важливо, ніякий живий лев не використовується у цьому шоу, усі королі саван – віртуальні. Переможцем шоу стає той учасник, який набрав якнайбільше балів.
Гостями програми стали: Ілля Янков (незалежний креативний директор), Ігор Гавруш (копірайтер IAMIDEA agency) та Сергій Афонський (стендап-комік).
Надалі до цього змагання кмітливості долучатимуться інші гості з реклами та креативних індустрій. Ця програма для сміливців, які вміють імпровізувати, творити в моменті та жартувати (іноді й над собою).
Відео можна глянути за лінком: https://youtu.be/_aKnupvV33M.
Підписуйтесь на канал, щоб одразу дізнаватись про нові випуски “Креативіті” та іншого контенту. На каналі вже є серія відео “ТОЩО” – розмови із людьми, що займаються креативом, та колаборація із Клубом Артдиректорів України ADC*UA проект ADC*School X Power of Young – лекції про розвиток креативність, розуміння людей, канали та форми комунікації, підтримку команди у складні часи та хаки, як працювати із власними помилками та невдачами.
Канал Power of Young створений командою однойменного конкурсу для молодих креаторів, який Publicis Groupe Ukraine, найбільш креативна комунікаційна група в Україні*, започаткувала у 2019 році. За період його проведення організатори отримали більше 600 подач у 4 категоріях. Дізнатись більше можна у фейсбуці.
*за результатами рейтингу ВРК