Український проєкт “Мед мінних полів” отримав срібну та бронзову нагороди на міжнародному фестивалі The One Show
Проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine отримав перше міжнародне визнання одразу на одному із найавторитетніших фестивалів у США – The One Show 2024. Вже 50-та церемонія нагородження відбулась у Нью Йорку й відзначила найкращі роботи у сфері реклами та дизайну. Відтак у категорії Innovation – Use of Media in IP & Product Design він отримав срібло, а у категорії Products for Good бронзу.
“Мед мінних полів” – це лімітований немасовий продукт, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все, він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів.
Такий мед – це продукт, якого не мало б існувати. Але в Україні заміновано близько 30% території, понад 174 000 км² (за даними Міністерства внутрішніх справ). Для уникнення контакту з мінами, дрони засівають заміноване поле сумішшю медоносних трав, яку потім збирають бджоли. Задля безпеки бджолярів вулики розташовані поряд з полем на розмінованому периметрі.
The One Show – одна з провідних подій рекламної галузі у США. Вже понад 50 років визначає та відзначає найкращі досягнення у сфері реклами та дизайну.
Це вже четверта нагорода команди Saatchi & Saatchi Ukraine на The One Show. Фестивальне журі вже відзначало спільний з МЗС проєкт Carol for Charity.
Saatchi & Saatchi Ukraine є найкреативнішою агенцією України* та входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.
*За результатами рейтингу Всеукраїнської рекламної коаліції