З 2024 року Publicis Groupe Ukraine у кооперації з міжнародною дослідницькою компанією Global Web Index проводить дослідження Brand Compass* у 42 країнах, у тому числі в Україні. Одним з аспектів, які заміряє дослідження, є сприйняття брендів в обраних категоріях: Любов до бренду; Довіра; «Бренд для мене» або ж Близькість; Соціально-відповідальний / екологічний бренд.
читати даліНе дивлячись на широкомасштабну війну в Україні, рекламний ринок продовжує розвиватися: з’являються нові агенції, зростає кількість міжнародних нагород за українські креативні проєкти, а агенції стабільно з’являються в новинах та рейтингах. Але досі про рекламний бізнес в Україні існує багато стереотипів. Я пропрацював 20 років в індустрії: був по обидві сторони (клієнтській та агентській), керував власною агенцією, а зараз — в команді міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Зібравши «досвід на 360 градусів» опишу п’ять міфів щодо рекламної індустрії країни.
читати даліСвоїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.
читати даліУчервні 2025 року проєкт «Мед мінних полів» виграв перше в історії України золото «Каннських левів». У 2026-му мед, зібраний із замінованих українських лугів, може продаватись у німецьких супермаркетах. До цього команди МЗС України, агрохолдингу Kernel і агенції Saatchi&Saatchi Ukraine йшли з 2023-го, коли по банках розлили перший урожай. Скільки коштів він зібрав на розмінування?
читати даліКреативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого Каннського Лева за проєкт “Мед мінних полів”. Команда отримала золото в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на престижному Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.
читати даліДругий сезон креативної кампанії «Мед мінних полів» від агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, компанії Kernel, МЗС України та Dronarium приніс «бронзу» на рекламному фестивалі Cannes Lions 2025. Він здобув нагороду в номінації «Корпоративна мета і соціальна відповідальність», йдеться на сайті фестивалю.
читати даліАгенція Leo Burnett Ukraine розробила айдентику, сайт, презентації та дизайн для соцмереж організації. Усі матеріали створено за філософією HumanKind — підходу, в центрі якого люди, сенси й зміст. Це віра в те, що творчість здатна змінювати поведінку і говорити про важливе через прості, але сильні образи.
читати даліRadio NV запрошує на публічну дискусію з топменеджерами українського бізнесу.
читати даліЯ Дар’я Маліхатко — Data Science Director у Publicis Groupe Ukraine. І я вже більше 10 років розвиваю практику бізнес-аналітики, автоматизації та досліджень для комунікаційних стратегій і комунікацій великих брендів в Україні.
читати даліВ січні 2025 року Google оголосив про запуск нового відкритого рішення — Meridian — МММ-фреймворк. Він дає змогу рекламодавцям налаштовувати та проводити in-house маркетинг мікс моделювання для оцінки ROI (або простіше — окупності) медійних інвестицій та оптимізації маркетингового бюджету. Що це означає для українського бізнесу? Чи так просто все запустити in-house? І чому Google випустив рішення, що охоплює всі медіа, і в чому полягає його особливість?
читати далі