Publicis Groupe Ukraine

Новини

Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників Новини / 03.07.2025 Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників

Своїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.

читати далі
Мед за 2900 грн. Проєкт «Мед мінних полів», що приніс Україні перше золото «Каннських левів», збирає кошти на розмінування Новини / 28.06.2025 Мед за 2900 грн. Проєкт «Мед мінних полів», що приніс Україні перше золото «Каннських левів», збирає кошти на розмінування

Учервні 2025 року проєкт «Мед мінних полів» виграв перше в історії України золото «Каннських левів». У 2026-му мед, зібраний із замінованих українських лугів, може продаватись у німецьких супермаркетах. До цього команди МЗС України, агрохолдингу Kernel і агенції Saatchi&Saatchi Ukraine йшли з 2023-го, коли по банках розлили перший урожай. Скільки коштів він зібрав на розмінування?

читати далі
Saatchi & Saatchi Ukraine завоювала перше в історії України золото Каннських левів Новини / 21.06.2025 Saatchi & Saatchi Ukraine завоювала перше в історії України золото Каннських левів

Креативна агенція Saatchi & Saatchi Ukraine увійшла в історію як перша українська агенція, що здобула золотого Каннського Лева за проєкт “Мед мінних полів”. Команда отримала золото в категорії Sustainable Development Goals: Decent Work And Economic Growth на престижному Cannes Lions International Festival of Creativity 2025.

читати далі
Новий врожай. Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine вдруге здобула «бронзу» на «Каннських левах» за проєкт «Мед мінних полів» Новини / 19.06.2025 Новий врожай. Агенція Saatchi&Saatchi Ukraine вдруге здобула «бронзу» на «Каннських левах» за проєкт «Мед мінних полів»

Другий сезон креативної кампанії «Мед мінних полів» від агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, компанії Kernel, МЗС України та Dronarium приніс «бронзу» на рекламному фестивалі Cannes Lions 2025. Він здобув нагороду в номінації «Корпоративна мета і соціальна відповідальність», йдеться на сайті фестивалю.

читати далі
Захист української культурної спадщини: Товариство Лемкіна діє, Leo Burnett Ukraine створює візуальну мову опору Новини / 06.06.2025 Захист української культурної спадщини: Товариство Лемкіна діє, Leo Burnett Ukraine створює візуальну мову опору

Агенція Leo Burnett Ukraine розробила айдентику, сайт, презентації та дизайн для соцмереж організації. Усі матеріали створено за філософією HumanKind — підходу, в центрі якого люди, сенси й зміст. Це віра в те, що творчість здатна змінювати поведінку і говорити про важливе через прості, але сильні образи.

читати далі
Таланти та війна Новини / 22.05.2025 Таланти та війна

Radio NV запрошує на публічну дискусію з топменеджерами українського бізнесу.

читати далі
Google Meridian: тест-драйв нового інструменту для MMM Новини / Google Meridian: тест-драйв нового інструменту для MMM

Я Дар’я Маліхатко — Data Science Director у Publicis Groupe Ukraine. І я вже більше 10 років розвиваю практику бізнес-аналітики, автоматизації та досліджень для комунікаційних стратегій і комунікацій великих брендів в Україні.

читати далі
Український креатор став cуддею одразу двох престижних міжнародних конкурсів — D&D та The One Show Новини / 07.04.2025 Український креатор став cуддею одразу двох престижних міжнародних конкурсів — D&D та The One Show

Костя Шнайдер, Chief Creative Director Publicis Groupe Ukraine and Czech Republic, Saatchi & Saatchi Ukraine, став першим українцем серед суддів британського D&D та американського The One Show.

читати далі
Дизайн між технологічністю та людяністю: що буде актуальним у 2025? Новини / 24.03.2025 Дизайн між технологічністю та людяністю: що буде актуальним у 2025?

Графічний дизайн 2025 – це баланс між технологіями та людяністю. ШІ спрощує складні задачі, даючи дизайнерам більше свободи для експериментів. Гіперреалістичне 3D зустрічається із зернистими градієнтами, технічний мінімалізм – із навмисною недосконалістю ручної графіки. Важливо не лише те, як виглядає дизайн, а й які емоції він викликає. Тож у новому році буде місце і для технологій, і для творчості.

читати далі
Мистецький вибух: чому українці все частіше відвідують театри, концерти, виставки — колонка Новини / 15.03.2025 Мистецький вибух: чому українці все частіше відвідують театри, концерти, виставки — колонка

З початком повномасштабного вторгнення помітно зріс інтерес українців до власної культури. А попит на популярні вистави та концерти створює справжнє полювання за бажаними квитками. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Прус, Senior Strategic Researcher Publicis Groupe Ukraine, за допомогою, спікерів у Театрі Франка та гурті SCHMALGAUZEN, розбиралась у причинах такого явища.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies