Новини / 19.10.2025
Апгрейд з характером: як Leo Burnett Ukraine зробила ребрендинг Власного Рахунку
Креативники з Leo Burnett Ukraine провели ребрендинг і запустили релонч-кампанію для Власного Рахунку.
читати далі
Новини / 15.10.2025
Гучні перемоги наших агенцій на golden drum 2025!
Saatchi & Saatchi Ukraine, Leo Burnett Ukraine та Publicis Ukraine отримали ×2 Гран-прі, ×4 золот, ×3 срібл, ×3 бронз та ×5 шортів. Одразу 2 агенції увійшли до ТОП-10 найкреативніших агенцій Східної Європи. Й одразу 2 наших кд серед найкрутіших креативних директорів фестивалю! Деталі у матеріалі Marketing Media Review за лінком.
читати далі
Новини / 26.09.2025
Leo Burnett Ukraine та E-ZOO зробили рекламу з палиць
Креативна агенція Leo Burnett Ukraine та мережа зоомагазинів E-ZOO «перетворили» дерев’яні палиці на медіа. Так народився проєкт PromoStick — перша реклама на палиці, яку собаки самі приносять петперентам.
читати далі
Новини / 18.09.2025
Vodafone перетворив рекламу на нічний ритуал турботи
У той час, коли нескінченний скоролінг стрічки може впливати на сон і енергію, Vodafone разом із креативною агенцією Leo Burnett Ukraine представили проєкт, який ламає стереотипи про рекламу. Замість чергового ролика користувачі можуть отримати паузу – медитативне відео з візуальними ефектами та спокійною музикою, що допомагає сфокусуватись на підготовці до сну та відпочинку.
читати далі
Новини / 04.09.2025
Publicis Ukraine повернула «Забуті новини» в прайм-тайм
«Чемпіонат Європи з футболу завершився у Києві перемогою збірної Іспанії», «Ураган «Катріна» пройшов над узбережжям Флориди», «Курс американського долара на міжбанку сягнув восьми гривень» – такі новини лунали на хвилях топових радіостанцій TAVR Media влітку цього року. Ні, це не помилка режисера і не ретровипуск. Це частина кампанії «Забуті новини», створеної креативною агенцією Publicis Ukraine на замовлення фонду «Незабутні», щоб привернути увагу до проблем людей із деменцією та змінити ставлення до них.
читати даліНапевно ви вже чули, що Павло Зібров підписав контракт з відомим футбольним клубом, і бачили першу гру. Так, це Leo Burnett Ukraine відзняла сходження «легенди естради» на футбольне поле, і це було справді фантастично! А також показово, що вигідно від контракту стало саме користувачам Vodafone.
читати далі
Новини / 29.07.2025
Індекс сприйняття 2025: рейтинг брендів за довірою, любов’ю та близькістю українцям
З 2024 року Publicis Groupe Ukraine у кооперації з міжнародною дослідницькою компанією Global Web Index проводить дослідження Brand Compass* у 42 країнах, у тому числі в Україні. Одним з аспектів, які заміряє дослідження, є сприйняття брендів в обраних категоріях: Любов до бренду; Довіра; «Бренд для мене» або ж Близькість; Соціально-відповідальний / екологічний бренд.
читати далі
Новини / 22.07.2025
«Великі неповороткі» проти «незалежних креативних». П’ять міфів про те, як влаштований рекламний ринок України
Не дивлячись на широкомасштабну війну в Україні, рекламний ринок продовжує розвиватися: з’являються нові агенції, зростає кількість міжнародних нагород за українські креативні проєкти, а агенції стабільно з’являються в новинах та рейтингах. Але досі про рекламний бізнес в Україні існує багато стереотипів. Я пропрацював 20 років в індустрії: був по обидві сторони (клієнтській та агентській), керував власною агенцією, а зараз — в команді міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Зібравши «досвід на 360 градусів» опишу п’ять міфів щодо рекламної індустрії країни.
читати далі
Новини / 03.07.2025
Каннські леви 2025: тренди реклами та інсайти з фестивалю від українських креативників
Своїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.
читати далі
Новини / 28.06.2025
Мед за 2900 грн. Проєкт «Мед мінних полів», що приніс Україні перше золото «Каннських левів», збирає кошти на розмінування
Учервні 2025 року проєкт «Мед мінних полів» виграв перше в історії України золото «Каннських левів». У 2026-му мед, зібраний із замінованих українських лугів, може продаватись у німецьких супермаркетах. До цього команди МЗС України, агрохолдингу Kernel і агенції Saatchi&Saatchi Ukraine йшли з 2023-го, коли по банках розлили перший урожай. Скільки коштів він зібрав на розмінування?
читати далі