Publicis Groupe Ukraine

Новини

Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine Новини / 09.01.2025 Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine

Ми розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії.

читати далі
«Le number f***ing one»: Snoop Dogg привітав команду Publicis Groupe зі святами Новини / 05.12.2024 «Le number f***ing one»: Snoop Dogg привітав команду Publicis Groupe зі святами

Щороку Publicis Groupe залучає селебрітіз до привітання великої команди групи по усьому світові. Цьогоріч до привітань долучилася справжня ікона та хайпогенератор Snoop Dogg.

Вибір Снупа був очевидний, адже американський репер цьогоріч відзначився на Олімпійських іграх у Парижі. Він, безумовно, додав до вайбу цьгорічних змагань і перетворив їх на справжнє шоу.

читати далі
Українці назвали свої улюблені бренди: серед фаворитів солодощі – Raffaello та Milka, – деталі у тексті новини Новини / 19.11.2024 Українці назвали свої улюблені бренди: серед фаворитів солодощі – Raffaello та Milka, – деталі у тексті новини

Дослідження Brand Compass від Publicis Groupe Ukraine виявило, які торгові марки завоювали найбільшу довіру та симпатію в нашій країні. Серед переліку є, як українські бренди, так і міжнародні.

Безумовними фаворитами стали солодощі. Власне, Raffaello та Milka. У першій п’ятірці також Pepsi, Coca-Cola і Samsung.

читати далі
Від інтуїції до даних: data-driven підхід до відбудови впізнаваності брендів Новини / 11.11.2024 Від інтуїції до даних: data-driven підхід до відбудови впізнаваності брендів

Щодня бренди конкурують між собою за увагу своїх споживачів. Важливу роль для бізнесу, щоб не загубитись у цьому потоці рекламного шуму, відіграє впізнаваність бренду. І мова не лише про вміння відрізнити логотип і назвати слоган, а про більш глибоке розуміння цінностей бренду та його унікальності.

Численні дослідження показують, що сильна впізнаваність бренду підвищує рівень лояльності клієнтів та конкурентоспроможність бізнесу. Однак, виникає логічне запитання: як саме досягти високого рівня впізнаваності? Як визначити, які маркетингові канали та інструменти працюють найкраще? Як не «злити» бюджети на те, що не працює?

читати далі
303 СЕО провідних компаній України Новини / 08.11.2024 303 СЕО провідних компаній України

Наш СЕО Енвєр Кікава серед 303 СЕО провідних компаній України! Приємна відзнака і чудова компанія. Дякуємо Forbes Ukraine за таку плідну роботу. Сподіваємось, у країні ставатиме тільки більше професійних лідерів. І як зазначив Енвєр, наближаємо перемогу і щасливе майбутнє України.

читати далі
Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів Новини / 17.10.2024 Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів

Масштабну кібератаку грудня 2023 року, мабуть, пам’ятають усі. Адже близько 20 мільйонів українських абонентів найбільшого телекомоператора країни залишилось без зв’язку та інтернету як в Україні, так і за її межами. Кіберзахист Київстару був побудований за найкращими зразками та стандартами, але цього не завжди недостатньо.

читати далі
Український проєкт Мед мінних полів отримав 8 нагород на найбільшому східноєвропейському фестивалі Golden Drum 2024 Новини / 11.10.2024 Український проєкт Мед мінних полів отримав 8 нагород на найбільшому східноєвропейському фестивалі Golden Drum 2024

Проєкт команди Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine продовжує вражати суддів на різноманітних фестивалях та конкурсах. Цього разу члени міжнародного журі присудили аж 8 відзнак

читати далі
Як маркетологу підвищити окупність медіаінвестицій та збільшити продажі в кризові періоди? Новини / 06.09.2024 Як маркетологу підвищити окупність медіаінвестицій та збільшити продажі в кризові періоди?

Маркетинг-мікс моделювання (МММ) допомагає бізнесам оптимізувати медіаінвестиції, підвищувати продажі та адаптувати стратегії до кризових умов, використовуючи дані та штучний інтелект.

читати далі
HR-стратегія в умовах кризи: як адаптуватися до дефіциту кадрів Новини / 05.09.2024 HR-стратегія в умовах кризи: як адаптуватися до дефіциту кадрів

Роботодавці мають визнати, що український ринок праці просто перейшов від «людей не вистачає» до «їх зовсім немає». Але що можна із цим зробити? Досвідом ділиться директорка агенції Starcom Ukraine.

читати далі
Культурна дипломатія: світ аплодує Україні Новини / 11.07.2024 Культурна дипломатія: світ аплодує Україні

«Щедрик» або Carol for Charity, організований спільно Міністерством закордонних справ України та командою креативної агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, отримав низку найпрестижніших міжнародних відзнак та нагород.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies