Publicis Groupe Ukraine

Новини

Завдяки еcommerce та онлайн-відео глобальні інвестиції у рекламу виростуть на 11% у 2021 році Новини / 13.08.2021 Завдяки еcommerce та онлайн-відео глобальні інвестиції у рекламу виростуть на 11% у 2021 році

Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%. На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019. Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%. Найбільше глобальних рекламних інвестицій цьогоріч на американському ринку – 46%.

читати далі
На OLX я — «оу-є»! Ти — «оу-є»! Ми — «оу-є»! Майже всі — «оу-є»! Новини / 26.07.2021 На OLX я — «оу-є»! Ти — «оу-є»! Ми — «оу-є»! Майже всі — «оу-є»!

Saatchi & Saatchi Ukraine написала пісню і зняла мінікліп про те, чому купувати на OLX — розумно.

читати далі
У Publicis Groupe нові регіональні призначення у Центральній та Східній Європі  Новини / У Publicis Groupe нові регіональні призначення у Центральній та Східній Європі 

Томаш Лауко став CEO Publicis Groupe у Центральній та Східній Європі (ЦСЄ). Тепер він відповідає за 15 ринків (Болгарія, Греція, Угорщина, Латвія, Польща, Румунія, Україна тощо).

читати далі
Google відклав блокування 3rd-party cookies Новини / Google відклав блокування 3rd-party cookies

Коментує Інна Березовська, Chief Digital Officer у Publicis Groupe Ukraine та інші.

читати далі
Агенції Publicis Groupe у Центрально-Східному регіоні Європи отримали 22 Лева на Каннських Левах 2021   Новини / Агенції Publicis Groupe у Центрально-Східному регіоні Європи отримали 22 Лева на Каннських Левах 2021  

Publicis Groupe ЦСЄ отримала 2 Гран-прі, 7 «золот», 5 «срібл» та 8 «бронз».

читати далі
Еліксир сміливості, велика подія, мікс креативу і медіа: бліц про успіх України на  Каннських левах Новини / Еліксир сміливості, велика подія, мікс креативу і медіа: бліц про успіх України на  Каннських левах

У понеділок стало відомо, що Saatchi & Saatchi Ukraine отримало Каннського Лева за проект Motherland Pride. На 4 питання відповідають КД – Сергій Білошицький, Saatchi & Saatchi Ukraine, та Анатолій Давидов,  Leo Burnett Ukraine.

читати далі
Зіркові СМО чи фейкова реклама? Як будувати бренди ігор у контексті мейнстріму та розсіяної уваги Новини / Зіркові СМО чи фейкова реклама? Як будувати бренди ігор у контексті мейнстріму та розсіяної уваги

Senior Copywriter Saatchi & Saatchi Ukraine Антон Карунський за останній рік витратив на мобільні ігри приблизно на третину більше часу, ніж до початку пандемії. Він поділився із Vector своїми спостереженнями та висновками.

читати далі
Український кейс Motherland Pride отримав срібло на Каннських левах 2021  Новини / Український кейс Motherland Pride отримав срібло на Каннських левах 2021 

Кейс Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав срібного лева у категорії Outdoor на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів реклами Каннських левах 2021.

читати далі
Розмір інвестицій у рекламу алкоголю перевищить ринковий на 5.3%  Новини / Розмір інвестицій у рекламу алкоголю перевищить ринковий на 5.3% 

Алкогольні бренди вкладають у телебачення вдвічі більше коштів за інші бренди, при цьому зменшать свої інвестиції на 2.4%, оскільки ТВ-аудиторія продовжує скорочуватися.

читати далі
Leo Burnett презентує Cannes Lions Predictions 2021 Новини / Leo Burnett презентує Cannes Lions Predictions 2021

Топ-20 претендентів Каннських Левів. Креатив ери невизначеності. Креатив, що змінює життя.

читати далі
Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies