Saatchi & Saatchi Ukraine створила нову кампанію про побутові послуги OLX у Казахстані. Швидко та якісно, наче замовила спеціаліста на OLX.
читати даліРіст забезпечили США та Азія.
читати даліВідтепер агенція зосередиться на діджитал-проектах бренду з фокусом на запуск рекламних кампаній у соціальних медіа.
читати даліLenovo в Україні та креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробили та випустили неординарні пристрої #MeowBookLenovo #MeowBook.
Сьогодні «офіс вдома» – звичайне діло. Люди творять грандіозні проєкти в капцях, серед метушні дітей і сусідів. Та є одна загроза продуктивності, якій досі не приділяли уваги – котики.
?3 місце у категорії ПЕРФОМАНС
? 3 місце у категорії Інфлюенсер маркетинг
? 5 місце у категорії КОНТЕНТ
Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість.
читати даліOLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка, один з найбільш зручних та безпечних способів купувати в Україні.
читати далі
Компанія Nestle запустила в Україні Starbucks для приготування вдома. Рекламну підтримку бренду в Україні здійснює інтеграційна команда Publicis Groupe Ukraine, яку очолила агенція Zenith Ukraine, що є багаторічним медійним партнером Nestlé для усього портфелю брендів.
читати далі
Ріст інвестицій у рекламу б’юті та люксового сегментів у 2021 та 2022 році буде нижчим, ніж у середньому по ринку. Інвестиції у діджитал-рекламу у 2022 році виростуть на 19% у порівнянні з 2019 роком.
читати даліАгенція Starcom Ukraine, що входить до складу Publicis Groupe Ukraine, перемогла у тендері на вибір партнера із розміщення діджитал-реклами METRO Cash&Carry Ukraine у 2021-2022 рр.
читати далі