OOH оговталась від падіння внаслідок COVID-19 й показує 9% річного приросту. У 2023 році розмір інвестицій у рекламу на ринку FMCG перевищить рівень 2019. Китай лідирує у діджитал-трансформації, адже 71% бюджетів на рекламу FMCG припадає на діджитал.
читати даліПеред інтеграційною командою агенцій Performics Ukraine та Zenith Ukraine стояло амбіційне завдання: охопити максимум аудиторії вагітних і молодих батьків та конвертувати її у реєстрації до клубу «Nestle Baby&Me».
читати даліSaatchi & Saatchi Ukraine створила нову кампанію про побутові послуги OLX у Казахстані. Швидко та якісно, наче замовила спеціаліста на OLX.
читати даліРіст забезпечили США та Азія.
читати даліВідтепер агенція зосередиться на діджитал-проектах бренду з фокусом на запуск рекламних кампаній у соціальних медіа.
читати даліLenovo в Україні та креативна агенція Leo Burnett Ukraine розробили та випустили неординарні пристрої #MeowBookLenovo #MeowBook.
Сьогодні «офіс вдома» – звичайне діло. Люди творять грандіозні проєкти в капцях, серед метушні дітей і сусідів. Та є одна загроза продуктивності, якій досі не приділяли уваги – котики.
?3 місце у категорії ПЕРФОМАНС
? 3 місце у категорії Інфлюенсер маркетинг
? 5 місце у категорії КОНТЕНТ
Діджитал-кампанія від Leo Burnett Ukraine та Performics Ukraine для Standard One надихає зберігати нерухомість.
читати даліOLX та Saatchi & Saatchi Ukraine запустили нову кампанію про OLX Доставка, один з найбільш зручних та безпечних способів купувати в Україні.
читати далі
Компанія Nestle запустила в Україні Starbucks для приготування вдома. Рекламну підтримку бренду в Україні здійснює інтеграційна команда Publicis Groupe Ukraine, яку очолила агенція Zenith Ukraine, що є багаторічним медійним партнером Nestlé для усього портфелю брендів.
читати далі