Publicis Groupe Ukraine

Publicis Ukraine показала нові горизонти вражень від шоколаду «АВК»

Publicis Ukraine показала нові горизонти вражень від шоколаду «АВК»

Підготовку нового ролика для «АВК» Publicis Ukraine розпочала із досліджень продукту. Після тижня дегустацій натурального шоколаду, горіхів та різноманітних начинок внутрішньоагентська фокус-група показала, що завдяки продуктам компанії можна справді перенестися в інші світи та галактики.

Команді одразу стало зрозуміло, що провідниками у космічні простори задоволення мають стати ритмічні треки групи Go_A. Супроводжував подорож поціновувачів шоколаду «АВК» слоган «Нові горизонти вражень».

Креативники відчули, як старанно клієнт ставиться до якості та смаку своїх продуктів. Тож ті, у свою чергу, наяву переносять тебе у нові виміри. Смакуючи, ти досліджуєш усі нюанси та тонкощі кожного виробу. Крім того, компанія динамічно розвивається й постійно рухається вперед, що і відобразили у слогані.

Візуалізація подорожі за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=QP0-TVklZgM

«Показати серйозну місію компанії «АВК», наш благородний corporate promise «Підвищувати культуру споживання» та водночас бажання емоційно відобразити USP кожного бренду в одній комунікації – це складне завдання. Так, раціо повинне було сказати щось про емоцію. ? Креативна команда з першого разу влучила у «дев’ятку» з рішенням. Внутрішній світ продуктів «Шарм», «Труфальє», екстрачорного шоколаду, «Шоколадної ночі» заворожує, вони –  «єдиношоколадні», унікальні та мають неперевершену глибину!

Однак глобальний інсайт категорії шоколадних виробів – це «насолода» та «задоволення». Раціональне усвідомлене споживання тут тільки починається, адже український консьюмер не завжди обирає продукт за критерієм «якість». Тому НОВІ горизонти та бажання прагнути найкращого мають бути завжди. «АВК» вже там!» – зазначила Віталіна Арбузіна, директорка по маркетингу АВК.

Пірнати в космічні простори шоколадної насолоди допомагала команда:

«АВК»

Віталіна Арбузіна – директорка з маркетингу

Publicis Ukraine

Іванна Скульська-Лов – керуюча директорка

Руслан Паламарчук – креативний директор

Роман Поліщук – артдиректор

Вова Литвинов – старший копірайтер, груп хед

Руслан Антосьєв – менеджер

Ольга Пилипенко – менеджерка

Lumiere Production Studio

Олена Волобуєва – виконавча продюсерка

Маша Халпахчі – режисерка

GO-A

Катерина Павленко

Тарас Шевченко

Ігор Діденчук

Іван Григоряк 

Publicis Ukraine входить до найбільш креативної комунікаційної групи в Україні* Publicis Groupe Ukraine. Більше інформації та кейси можна подивитись на сайті: publicisgroupe.com.ua/ua/brand/publicis.

 

*за результатами рейтингу ВРК

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies