Українці цікавляться читанням і літературою в середньому більше за європейців. А випуск книг в Україні — навіть під час повномасштабної війни — зростає. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Уманець, дата-аналітикиня Publicis Groupe Ukraine, разом із представниками книжкової галузі розповідає про книжковий ринок в Україні та уподобання українських читачів.
читати даліМи, як комунікаційники, коли працюємо зі своїми клієнтами, намагаємося знайти можливість органічно показати цю діяльність бізнесів, донести її до споживачів.
читати даліКреатори пояснили ідеї через біохімію та показали зв’язки історій та емоцій.
читати даліКреативна агенція Leo Burnett Ukraine розробила нову комунікаційну платформу для улюблених чипсів Люкс – КАРТОПЛЮКС.
читати даліДані показують, що аж 37% українців відчувають втому та вигорання, у той час як у Європі так стверджують 20% людей, а у світі – 18%. Характерно, що у порівнянні з минулим роком цей показник виріс майже вдвічі – на 15% (в 2022 він становив 22%). Найбільше тиск відчувають люди віком 25-34 роки.
читати даліУ січні 2024 року усі співробітники Publicis Groupe отримали особисті привітання від глобального СЕО Артура Садуна. Усі 100 000 роликів створені з використанням ШІ-технологій на базі внутрішньої розробки компанії – платформи Marcel, яку презентували у 2018 році. З допомогою Marcel команда групи з усіх куточків світу може спілкуватись, навчатись, дізнаватись новини та ділитись своїми знаннями й напрацюваннями.
читати даліОкрім того, що він має багаторічний досвід у рекламній індустрії й велику частину із них саме на керівних посадах, також входить до членів правління ІАВ з моменту заснування організації в Україні.
читати даліДонатинг став невід’ємною частиною життя українців. Незважаючи на побутуючі оцінки, що українці стали менш активними в цьому сенсі, дані показують, що аж 83% українців донатили гроші або волонтерили протягом останніх 3 місяців.
читати далі«Важливо, щоб наші співробітники відчували себе командою, знаходилися в єдиному контексті, — пояснює він NV свою вимогу до працівників. — Поступово різниця між тими, хто працює поза межами України й тут, зростає. Це не питання продуктивності, не питання того, що хтось працює краще, а хтось гірше, просто йдеться про різні контексти. Наші клієнти знаходяться в Україні, споживачі наших клієнтів тут, тож нам треба розуміти цю реальність».
читати даліВ основі філософії Leo Burnett Ukraine — піклування і турбота про людину, яка має назву HumanKind. Тому агенція спрямувала цьогорічну різдвяну активність на допомогу усім українцям.
читати далі