Новини / 05.03.2025
Leo Burnett Ukraine та Антоніо Лукіч розпитали українців про їхні плани у новій рекламній кампанії для UKRSIBBANK BNP Paribas Group
UKRSIBBANK BNP Paribas Group разом із креативною агенцією Leo Burnett створив нову серію роликів для кампанії «Україна — місце для планів». Серед них історії людей, які попри будь-які виклики продовжують втілювати свої задуми. Режисером, що перетворив життя на історії, став уже відомий Антоніо Лукіч.
читати далі
Новини / 08.02.2025
Saatchi & Saatchi Ukraine розробила неймінг та бренд-айдентику для ініціативи з популяризації трансплантології та донорства “Серце б’ється”
Коли людина стає донором, зазвичай, вона рятує одразу декілька життів. Це відобразилось в айдентиці лініями-стежками, у яких вгадується форма серця.
читати далі
Новини / 21.01.2025
Оцінка ефективності медіа: що робити, коли даних недостатньо?
У сучасному маркетингу, де конкуренція зростає з кожним днем, важливо розуміти ефективність кожної гривні, інвестованої в рекламу. Тому маркетологи постійно моніторять, які саме медіаканали приносять найбільший прибуток, які аудиторії особливо чутливі до певних повідомлень та як оптимізувати бюджет для досягнення максимальних результатів.
читати далі
Новини / 09.01.2025
Чому LinkedIn став ключовим інструментом для залучення жінок-підприємиць. Кейс Visa та Starcom Ukraine
Ми розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії.
читати далі
Новини / 05.12.2024
«Le number f***ing one»: Snoop Dogg привітав команду Publicis Groupe зі святами
Щороку Publicis Groupe залучає селебрітіз до привітання великої команди групи по усьому світові. Цьогоріч до привітань долучилася справжня ікона та хайпогенератор Snoop Dogg.
Вибір Снупа був очевидний, адже американський репер цьогоріч відзначився на Олімпійських іграх у Парижі. Він, безумовно, додав до вайбу цьгорічних змагань і перетворив їх на справжнє шоу.
читати далі
Новини / 19.11.2024
Українці назвали свої улюблені бренди: серед фаворитів солодощі – Raffaello та Milka, – деталі у тексті новини
Дослідження Brand Compass від Publicis Groupe Ukraine виявило, які торгові марки завоювали найбільшу довіру та симпатію в нашій країні. Серед переліку є, як українські бренди, так і міжнародні.
Безумовними фаворитами стали солодощі. Власне, Raffaello та Milka. У першій п’ятірці також Pepsi, Coca-Cola і Samsung.
читати далі
Новини / 11.11.2024
Від інтуїції до даних: data-driven підхід до відбудови впізнаваності брендів
Щодня бренди конкурують між собою за увагу своїх споживачів. Важливу роль для бізнесу, щоб не загубитись у цьому потоці рекламного шуму, відіграє впізнаваність бренду. І мова не лише про вміння відрізнити логотип і назвати слоган, а про більш глибоке розуміння цінностей бренду та його унікальності.
Численні дослідження показують, що сильна впізнаваність бренду підвищує рівень лояльності клієнтів та конкурентоспроможність бізнесу. Однак, виникає логічне запитання: як саме досягти високого рівня впізнаваності? Як визначити, які маркетингові канали та інструменти працюють найкраще? Як не «злити» бюджети на те, що не працює?
читати далі
Новини / 08.11.2024
303 СЕО провідних компаній України
Наш СЕО Енвєр Кікава серед 303 СЕО провідних компаній України! Приємна відзнака і чудова компанія. Дякуємо Forbes Ukraine за таку плідну роботу. Сподіваємось, у країні ставатиме тільки більше професійних лідерів. І як зазначив Енвєр, наближаємо перемогу і щасливе майбутнє України.
читати далі
Новини / 17.10.2024
Кібератака на Київстар: виклики та стратегії для повернення довіри споживачів
Масштабну кібератаку грудня 2023 року, мабуть, пам’ятають усі. Адже близько 20 мільйонів українських абонентів найбільшого телекомоператора країни залишилось без зв’язку та інтернету як в Україні, так і за її межами. Кіберзахист Київстару був побудований за найкращими зразками та стандартами, але цього не завжди недостатньо.
читати далі
Новини / 11.10.2024
Український проєкт Мед мінних полів отримав 8 нагород на найбільшому східноєвропейському фестивалі Golden Drum 2024
Проєкт команди Saatchi & Saatchi Ukraine та Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine продовжує вражати суддів на різноманітних фестивалях та конкурсах. Цього разу члени міжнародного журі присудили аж 8 відзнак
читати далі