Уже 20 червня розпочнеться подія, якої щороку чекають креатори та рекламісти з усього світу – Каннські леви 2022. Напередодні глобальна команда Leo Burnett зібрала превалюючі тренди та основні теми комунікацій.
читати даліАгенція виборола це звання завдяки численним нагородам на світових фестивалях креативності, серед яких Cannes Lions 2021, D&D 2022 та The One Show 2022.
читати даліПроєкт Voices from the Inside об’єднав вебсайт, зовнішню рекламу у Нью-Йорку та відеоінсталяцію з голосами команди Leo Burnett Ukraine, що є частиною української Publicis Groupe.
читати даліБатьківщина-Мати, що стала героїнею проекту Motherland Pride, створеного Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, продовжує збирати креативні нагороди по усьому світові. Цього разу вона отримала одразу два олівці на The One Show у Нью-Йорку – срібного у категорії Experiential & Immersive: Events / Stunts / Competitions / Virtual та бронзового у категорії Public Relations: Events & Experiential.
читати даліКреативна агенція Leo Burnett Ukraine створила соціальну кампанію «Дякуємо!», в якій креатори від імені всіх українців подякували тим, хто працює в тилу та наближає перемогу України.
читати даліКостя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine, долучився до суддівства одного з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів креативності Каннських левів 2022 у категорії Film. Він разом із колегами обиратиме шорт-листи #CannesLions2022.
читати далі
Французька компанія зупиняє свій бізнес та інвестиції в росії й фокусується на безпеці української команди. З коментарем Дмитра Грушевського, директора з нового бізнесу в Україні.
читати даліPublicis Groupe, представлена такими агенціями як Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Performics, Spark Foundry, Starcom, Zenith та MSL, припиняє усі операції, зобов’язання та інвестиції у росії.
читати даліВідтепер він відповідатиме за розвиток технологій у Publicis Groupe у Центрально-Східному регіоні.
читати далі