Publicis Groupe Ukraine

Мед мінних полів допомагатиме збирати кошти на розмінування України

Мед мінних полів допомагатиме збирати кошти на розмінування України

Україна – одна з найбільш замінованих країн світу. За даними Міністерства внутрішніх справ, йдеться про 30% території, понад 174 000 кв км, що включає як приватні території, так і критичну інфраструктуру, водойми, ліси та поля. Світова спільнота досі прораховує, скільки років та мільярдів доларів необхідно витратити, щоб розмінувати ці території. А допоки це не відбудеться, тисячі гектарів землі є небезпечними для людей та непридатними для сільського господарства.

Так, у команди Saatchi & Saatchi Ukraine з’явилась ідея проєкту Мед Мінних Полів.

Вона проста і потужна: щоб уникнути контакту з мінами, дрони засівають заміноване сільськогосподарське поле спеціальною сумішшю медоносних трав. Після цього нектар збирають бджоли, яким також не страшні міни.

До проєкту долучились: найпотужніша аграрною компанією України Kernel та Міністерство закордонних справ України. Консультують та допомагають: Dronarium Україна та Спілка пасічників України.

Тизер проєкту можна глянути за посиланням:https://youtu.be/XD8ltB7XXf8, а передзамовлення доступні на сайті: https://minefieldshoney.com/

Зібраний мед стане потужним засобом комунікації про проблему замінованих земель, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів. Українські дипломати братимуть мед мінних полів із собою на зустрічі та в міжнародні візити та даруватимуть його дипломатам та публічним особам у всьому світі. 

“Цей проєкт дозволить МЗС привернути більшу увагу світу до проблеми російського замінування української землі та мобілізувати додаткові ресурси для її вирішення. Воєнна дипломатія використовує кожну можливість для досягнення результату. Всі креативні та технологічні засоби спрямовані на те, щоби посилити нашу комунікацію та швидше очистити українську землю від російських мін та боєприпасів”, – заявив Міністр закордонних справ Дмитро Кулеба.

Більше того, для проекту розробили спеціальний дизайн вуликів у форматі попереджувальних знаків про мінну небезпеку.

“Сила ідеї, в тому, що вона одночасно пропонує робоче рішення, щоб поля не простоювали і, разом з тим – наголошує на важливості розмінування наших територій. Це питання безпеки фермерів і людей, що працюють на землі, це важлива складова продовольчої безпеки України. Розуміємо – проєкт складний і тривалий у реалізації. Але ми переконані, що кожний новий його етап привертатиме все більше уваги дипломатів та спільнот по усьому світові, й це допоможе хоч трохи змінити ситуацію на краще”. – відзначив  Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine.

“Війна очима українського агро — це сотні тисяч гектарів мінних полів. Полів, які неможливо засіяти. Якщо бойові дії закінчаться сьогодні, аграріям знадобиться щонайменше 4 роки, аби досягти довоєнні показників вирощування культур. І це за найоптимістичнішими прогнозами. Щодня країна-агресор мінує, руйнує, ламає, знищує. А ми обʼєднуємося, щоб продовжувати працювати, відновлювати потенціал, створювати можливості. Наша компанія з приємністю долучається до цього натхненного та  життєствердного проєкту. Поки триває розмінування, ми передаємо частину ділянок, куди не може заїхати потужна агротехніка, в користування бджолярам. І в такий нестандартний спосіб ми засвідчуємо, що віримо у рідну землю та у її силу відновлення” Катерина Співакова, директор з комунікацій та GR, Kernel.

Цього року автори проєкту провели необхідні консультації з агрономами та ДСНС і підготовчі роботи з дронами, а також здійснили тестовий засів поля. Також запущено сайт для попереднього замовлення меду: А вже навесні 2024 року проєкт стартує на повну потужність.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies