Будь королем своїх джунглів!
На тлі загальноприйнятого підходу до комунікацій у категорії батончиків ми змогли знайти власне ефективне рішення – персоналізовані комунікації на окремі сегменти широкої цільової аудиторії. І саме це привело до фантастичних результатів – уперше з початку карантину наша частка ринку показала зростання протягом аж трьох місяців. П’ять сегментів, які ми вибрали для роботи, охоплюють більшу частину широкої аудиторії16-35. Але при цьому ми звернулися до кожного із них окремо, щоб бути більш релевантними до їх вподобань. Для кожного ми розробили індивідуальні рішення: пакування, повідомлення, медіапідтримку, лідерів думок та подарунки, які відповідають їх інтересам. Так кожен міг відчути себе королем у тому, що цікаво саме йому. Це привернуло увагу до бренду, залучило аудиторію в комунікацію та підвищило бізнес-показники фантастично!
Виклик: Зупинити падіння частки ринку бренду за рахунок високорелевантної комунікації, що залучає аудиторію.
Інсайт: Всі гравці категорії праціють із широкою аудиторією (Всі 16-35), а ми можемо піти своїм шляхом сегментації та персоназізації повідомлення.
Ідея: Lion закликає бути королем (левом) у тому, що цікаво саме тобі.
Втілення: Індивідуальні рішення для кожного із п’яти виділенних сегментів: від пакування та повідомлення до каналів комунікації та таргетингів.
Результати: Зростання частки ринку на 1,7 в.п. після старту кампанії за рахунок високого залучення в комунікацію.