Мужні разом з Maybelline New York
Дані дослідження Pace panel Publicis Groupe Ukraine показують, що лише 19% українців готові говорити про своє ментальне здоров’я. І це доволі низький показник, адже через війну ми перебуваємо в постійному стресі. А серед молоді до 35 років аж 40% відчуває втому та схильність до тривожності й депресії.
Maybelline NY – не просто бренд декоративної косметики, а lovemark для молоді, взяв на себе відповідальну соціальну місію – підтримати свою аудиторію у скрутні часи й у партнерстві з благодійним фондом UA Mental Help запустив проєкт психологічної підтримки для молоді – BraveTogether.
Він допомагає молодим людям розібратися в собі та знайти способи впоратися з різними проблемами в житті. А завдяки гарячій лінії та чат-боту в Телеграмі робить кваліфіковану психологічну допомогу доступною для кожного.
До проєкту долучились бренд-амбасадори – лідери думок молодої аудиторії. За поширення інформації про проєкт взялась команда Zenith Ukraine. Для комунікації з молоддю обрали диджитал, а щоб ретельно пояснити його можливості для кожного обрали релевантні телеграм-канали, подкасти та PR-статті на ресурсах. Цей медіамікс сформували, зважаючи на високий рівень довіри до персоналій та ресурсів, а також преференції аудиторії у медіаспоживанні.
Обрана стратегія спрацювала на відмінно, про проєкт Brave Together дізналося більш ніж 85% нашої цільової аудиторії (~4.1 млн.) Але найголовніше – це не медійні показники, а те, що за період кампанії відбулось 16 000 звернень через чат-бот та гарячу лінію допомоги. І понад це, 400+ людей пройшло освітні тренінги щодо питань ментального здоров’я та правильного реагування у складних ситуаціях.
Далі буде…