Нехай наші #ІСТОРІЇVСЕРЕДИНІ почують або як залучити аудиторію до делікатного діалогу
ВИКЛИК
Категорія товарів жіночої гігієни висококонкурентна, де кожен із брендів у своїх комунікаціях інформує про якісні переваги продукту. Диференціація в подібних ситуаціях вкрай важлива для брендів, допомагає відбудувати афінітивну територію.
Libresse для себе визначив напрямок – створити світ, де кожна жінка вправі жити своє життя як вона забажає, руйнуючи табу. А бренд Libresse допоможе відчувати себе впевнено та захищено не залежно від дня циклу.
ІНСАЙТ ТА ІДЕЯ
Для бренду Libresse глобально була розроблена потужна комунікація про те, що всі наші історіїVсередині мають право на існування, є нормальними, є реальними, як і будь-які інші. І жодну жінку не повинні змушувати приховувати те, що вона відчуває всередині. Зміни у комунікації, також, відобразились і на зовнішньому вигляді бренду.
Рішення: не просто масштабувати нове повідомлення бренду, але й залучили жінок ділитись своїми власними історіями: щоб пізнати одна одну, допомогти одна одній, побачити одна одну. ІсторіїVсередині мають бути почутими.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Побаченими: залучивши найохоплюючі медіа: TV+Digital, підключивши Discovery Ads в YT – отримали органічно значну кількість поширень соц.мережами.
Почутими: сексуальний підкаст разом із The village, руйнуючий табу навколо сексу і інтимної зони.
Проникливими: зробивши лідерів думок голосами бренду, які розповіли свої історії, запустивши WOM у соц. мережах.
Поінформованими: стимулювавши траффік на сайт за допомогою платного пошуку, розмістивши кумедний тест про місячні на Wonderzine.
РЕЗУЛЬТАТИ
- 70% охоплення цільової аудиторії
- Понад 1М переглядів
- +3 в.п. TOM
- +1 в.п. долі сегменту преміальних прокладок для критичних днів
- +3 в.п. атрибуту – «Бренд, що руйнує табу навколо інтимної зони»