Назад
Nescafé 3in1 інтеграція у музичний кліп, щоб зацікавити молоду трендову аудиторію
ПЕРЕДУМОВА
Nescafé 3in1 необхідно було залучати молоду аудиторію за допомогою своєї комунікації.
Ця аудиторія рідше дивиться телевізор і не має довіри до прямої реклами. Але вона довіряє лідерам думок і активно споживає YouTube. Молодь любить музику, і Альона Альона – одна із найпопулярніших українських співачок серед них.
РІШЕННЯ
- Обрати нативне спілкування з аудиторією шляхом інтеграції в кліп Alyona Alyona з розміщенням та використанням продукту.
- Зацікавити аудиторію релевантним контентом від релевантного співака. Додатково підтримати це активністю блогерів, які розповідали про партнерство у соціальних мережах.
RESULTS
- ~4,5 Млн переглядів відео
- 104 K уподобань
- >100 K залучень в опитування бренда, яке було інтегроване в кінці кліпу: більшість опитаних пам’ятали та коректно ідентифікували бренд у відео