Publicis Groupe Ukraine

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Персоналізація повідомлення і психографія в кампаніях Visa і їх партнера PrivatBank

Видавати нові активні платіжні карти, по яких проходить багато транзакцій, з кожним роком все важче, коли мова йде про великий банк. Стандартні інструменти виокремлення аудиторії вже не працюють.

Завдяки сегментації цільової аудиторії по психографічним ознаками, зробленої за допомогою партнерів, ми змогли вийти на новий рівень персоналізації. В результаті ми поліпшили медіа показники, отримали більш активних клієнтів, які здійснювали більшу кількість транзакцій, визначили, які сегменти працюють краще та застосували наші знання для оптимізації наступних кампаній.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies