Назад
Те саме відчуття, коли ти з «Чистої Шкірою» крутіший за усіх!
Це історія про те, як ми змогли знайти підхід і точку дотику з найскладнішою і незрозумілою для всіх маркетологів аудиторією – поколінням Z. У ситуації динамічно зростаючого ринку, сильного конкурента і падаючої частки Garnier «Чиста Шкіра» ми змогли добитися успіху.
Наше рішення, з одного боку, було очевидним – обрати бренд амбасадора. Але з іншого боку, не кожен знайде правильного. Того, на кого підліткам хочеться рівнятися і цікаво дивитися.
Ми вибрали групу Open Kids і не прогадали. А бізнес результати і підвищена увага до комунікації з дівчатами з групи є свідченням цього.
Тепер наша аудиторія відчуває, що з «Чиста Шкіра» вона крутіша за усіх!
tvlab – креативний партнер проекту.