Стань героєм разом з Men Expert
ВИКЛИК
Ринок чоловічих дезодорантів драйвиться трьома сильними брендами-мастодонтами як у продажах, так і в медіа активності. При цьому кожен грає на своїй давно обраній території з різними сегментами чоловіків.
Men Expert – це молодий бренд у категорії, у якого і досі низький рівень знання серед чоловіків. Попередня медіа підтримка була незначною: не побудувала широкого охоплення аудиторії та не залучила у комунікацію нішевого бренда на довготривалій основі.
ІНСАЙТ ТА ІДЕЯ
Понад 60% фокусної чоловічої аудиторії цікавляться комп’ютерними іграми. В Україні ніша кіберспорту досі незайнята. При цьому кожна франшиза Men Expert має свою унікальну властивість, як і герої DOTA мають свою унікальну силу.
Рішення: завоювати справжню чоловічу територію з високим потенціалом охоплення, щоб виділити Men Expert серед сильних та активних конкурентів.
РЕАЛІЗАЦІЯ
Нульовий етап: тізингова OOH та діджитал кампанія, щоб викликати інтерес ЦА до нової території, на яку зайшов бренд.
Напівфінали: широке охоплення ЦА завдяки двом безперервним дням стримів DOTA Minor, де Men Expert в якості основного партнера розігрував ігрову консоль (побудова зв’язку із бізнесом). Додаткове охоплення досягалось діджитал підтримкою.
Гранд-фінал: нативне охоплення через релевантних блогерів для залучення аудиторії до участі у Grand final.
РЕЗУЛЬТАТИ
- 70% охоплення ЦА у ТОП-5 містах
- +5 p.p. ріст Знання Бренду серед молодої чоловічої аудиторії
- +2 p.p. ріст Споживання Бренду серед молодої чоловічої аудиторії
- рекордні продажі дезодорантів* в одиницях та грошах в е-ком каналі протягом періоду кампанії