Publicis Groupe Ukraine

Фонд «Повернись живим» представив свій звучний річний звіт

Фонд «Повернись живим» представив свій звучний річний звіт

1 672 890 донатів на суму 5 726 625 260 грн — стільки у 2022 році Фонд компетентної допомоги армії «Повернись живим» отримав від різних людей, компаній та організацій з усього світу для посилення Сил оборони України.

Щоб розповісти про результати роботи у 2022 році, команда Фонду вирішила відійти від класичної звітності у форматах Excel та PDF. Завдяки співпраці з креативною агенцією Publicis Ukraine вдалося створити перший український музичний звіт. Друковану версію стилізовано під класичну обкладинку вінілу. Всі тексти зверстано у колонках, що нагадують слова до пісень. На обкладинці звіту зображено військових: фото запіксельовано, адже дуже часто у соцмережах приховують обличчя українських героїв, щоб не наражати їх на небезпеку. А назву оформлено як спеціальний лейбл Parental advisory explicit content. 

Ще однією невід’ємною компонентою звіту є аудіальна. І перший її трек «Таймлайн» від Сергія Гусака, більш відомого як «Ницо Потворно», вже можна послухати на Ютубі. У ньому музикант у своєму фірмовому стилі розповідає про історію розвитку фонду, його основні здобутки та ключові дати.

Також на платформах розміщено серію подкастів із управлінською командою фонду. На них директор фонду Тарас Чмут, директор воєнного департаменту Андрій Римарук, директорка фінансового департаменту Леся Мельник, директор департаменту розвитку та партнерств Олег Карпенко і директор департаменту стратегічних ініціатив Іван Науменко розповідають про діяльність Фонду та результати його роботи. Ведучим подкастів став той самий «Ницо Потворно», тож у розмовах вдалося відтворити вже знайомий стиль і показати щирість героїв. 

«На нашому сайті відображаються усі донати, зроблені на рахунки «Повернись живим», віднедавна онлайн також можна побачити закупівлі Фонду. Втім є речі, які варто підкреслювати та виокремлювати. Тому звіт за 2022 рік ми постаралися зробити подією — тим, що може вкотре зафіксувати згуртованість українців та нашу готовність боротися за своє за будь-яких обставин», — коментує Олег Карпенко, заступник директора Фонду «Повернись живим».

«Фонд «Повернись живим» за понад 9 років роботи в Україні зробив неймовірну кількість значущих речей для боротьби з ворогом. Речей, про які варто розповідати «на репіті» та якомога голосніше. Тож для нас, як для креативної команди, можливість попрацювати з командою фонду, щоб посприяти цій меті, є надважливою. І, врешті, віримо, що це допоможе фонду залучати ще більше донатів та продовжувати ефективно діяти далі», — додав Руслан Паламарчук, креативний директор Publicis Ukraine.

Подивитись друкований звіт можна за цим лінком, послухати — на таких платформах, як ютуб, подкаст-платформах, а задонатити на посилення української армії за посиланням.

Publicis Ukraine входить до складу Publicis Groupe Ukraine, що визнана найкреативнішою рекламно-комунікаційною групою в Україні*.

 

*За результатами ВРК.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies