“Мед мінних полів” став єдиним українським проєктом, який цього року отримав нагороду на Каннських левах 2024
Проєкт Мед мінних полів, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з агрокомпанією Kernel за підтримки Міністерства закордонних справ України, Спілки пасічників України та Dronarium Ukraine, отримав бронзового лева у категорії Outdoor: Promotional Items & Printed Media на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів креативності Каннських левах 2024. Команда агенції отримує нагороди на Каннських левах вже 4 роки поспіль.
“Мед мінних полів” – це лімітований продукт, створений з урахуванням всіх заходів безпеки, що має на меті привернути увагу міжнародної спільноти до питання замінованості України. Перш за все, він призначений для цільових розсилок дипломатам в межах протоколів та впливовим громадянам інших країн, щоб залучити до розмінування ще більше міжнародних партнерів та донорів.
Каннські леви – це один із найбільших та найпрестижніших фестивалів креативності, який щороку відбувається у м. Канни (Франція). Ця подія привертає увагу тисяч найкращих маркетологів, рекламників та креаторів з усього світу. Вони змагаються та оцінюють найбільш інноваційні та творчі рішення у своїй сфері. Щороку більше 20 000 робіт відзначають команди журі з усього світу й обирають найкращі проєкти у креативі, рекламі та дизайні.
Saatchi & Saatchi Ukraine є найбільш креативною агенцією України за результатами рейтингів Всеукраїнської рекламної коаліції. Цей титул команда здобула завдяки численним нагородам своїх проєктів на українських та світових фестивалях. Серед них Cannes Lions International Festival of Creativity, D&AD, The One Show, LIA, Clio Awards, Epica, ADC*E Awards, ADC*UA Awards, Kyiv International Advertising Festival та Ukrainian Design: The Very Best Of.