Saatchi & Saatchi Ukraine стала найкреативнішою агенцією України
Агенція виборола це звання завдяки численним нагородам на світових фестивалях креативності, серед яких Cannes Lions 2021, D&D 2022 та The One Show 2022. Увесь рік українські рекламісти змагались, щоб у межах Міжнародного рейтингу креативності комунікаційних агенцій України визначити найкращого .
“За цим досягненням стоїть велика робота усієї команди, але святкувати будемо усі разом після перемоги України. А поки продовжуємо працювати задля підтримки економіки, потреб країни та інформаційного фронту”, – зазначив Костя Шнайдер, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine та Publicis Groupe Ukraine.
“Цей рік починався дуже круто, але виявився найскладнішим для всіх нас. Але вірю, що він стане переломним не лише для країни, але і для індустрії загалом. Кожен з нас став сильнішим і ми обов’язково переможемо, ще не один раз. Віримо і працюємо“ – додав Сергій Білошицький, креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine.
Найбільш нагороджуваний проект агенції Motherland Pride – це символ рівності та непереборного прагнення до свободи, за які зараз б’ється вся країна. Його Saatchi & Saatchi Ukraine створила у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride.
Міжнародний рейтинг креативності комунікаційних агентств курує Всеукраїнська рекламна коаліція. Він складається із ТОП-ових світових фестивалів та конкурсів й розраховується з допомогою нагород та коефіцієнтів у залежності від рівня впливу фестивалю на рекламну індустрію. Так, нагорода на Cannes Lions має коефіцієнт 10, у той час як ADC*E Awards – 1. На рейтинг впливають такі фестивалі (в дужках коефіцієнти сили): Cannes Lions International Festival of Creativity (10), D&AD (6), The One Show (6), LIA (4), Clio Awards (2), Epica (2) та ADC*E Awards (1). А шорт-лист учасника дає йому 2 бали, бронза – 4, срібло – 6, Золото – 8, Best of contest – 10, Grand Prix – 15, що множаться на коефіцієнти.Saatchi & Saatchi Ukraine входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine.