Publicis Groupe Ukraine

“Щедрик” отримав перше Срібло на Каннських левах 2023

“Щедрик” отримав перше Срібло на Каннських левах 2023

Проєкт “Щедрик” або Carol for Charity приніс першого Срібного лева для України у категорії Radio & Audio (Not-for-profit / Charity / Government). Крім того, робота потрапила у 5 шорт-листів у категоріях: Radio & Audio (Use of Music), Radio & Audio (Audio Led Creativity), Media (Use of Audio Platforms) та Entertainment Lions For Music  (Use of Licensed / Adapted Music) та Mobile (Mobile Social / Social Purpose).

“Перше «срібло» Канських левів — це важлива нагорода та визнання успіхів України у сфері публічної дипломатії. Я вітаю команду проєкту, яка досягла цього результату завдяки нестандартному підходу та переосмисленню всесвітньо відомого твору українського композитора Миколи Леонтовича. Нам вдалося вчергове зачарувати світ не лише красою “Щедрика”, але і його важливою гуманітарною місією — допомагати маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії”, – зазначив міністр закордонних справ України Дмитро Кулеба.

 

Про Carol for Charity

Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine, Міністерства закордонних справ України та громадської організації BRAND UKRAINE актуалізувала слова відомого на весь світ “Щедрика” Миколи Леонтовича. Так з’явилася коляда “Carol for Charity”, яка англійською мовою розповіла про реалії війни та почуття українців, а також спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей. 

Колядку виконав Тарас Тополя з гурту “Антитіла”, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року. Актуалізований “Щедрик” вперше почули перед Різдвом у грудні, а потім заспівали наживо у прямому ефірі на національному телебаченні у присутності Президента України Володимира Зеленського. Згодом твір пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах. 

Послухати коляду можна тут, а відеокейс доступний за лінком

“Ми створювали цей проєкт, як і всі в Україні зараз, щоб допомогти вирішити нагальну потребу. Уся команда проєкту –  Saatchi & Saatchi Ukraine, Міністерство закордонних справ, BRAND UKRAINE, Антитіла, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” – згуртувалась й оперативно та в умовах постійних бомбардувань створила зворушливий та правдивий запис. Ми також вдячні колегам з агенцій Publicis Groupe Ukraine з різних країн, які допомогли запустити “Щедрик” на радіостанціях та ТБ. Разом нам вдалось нагадати світові, що звичні теплі для них мелодії мають українське походження, й тим самим залучити їх допомагати українцям”. – коментують у команді агенції. 

Saatchi & Saatchi Ukraine є найбільш креативної агенцією в Україні* та входить до складу найбільш креативної міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine*.

BRAND UKRAINE — громадська організація, яка об’єднала однодумців та експертів у сфері стратегічних комунікацій та міжнародних проєктів. Наша команда допомагає розвивати сильний і сталий бренд України у світі, формувати її позитивний імідж та суб’єктність, шляхом розробки lovemark проєктів та кампаній, цифрових рішень та аналітичних продуктів.

 

*за результатами рейтингів ВРК

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies