Основні тенденції та новини медіа-ринку, якими ми хотіли б поділитися з вами в цьому випуску дайджесту:
• Трансформація українських маркетингових команд під час пандемії
• Світові інвестиції в рекламу виростуть в 2021 році
• Дані, які потрібні маркетологам лінійного телебачення в світі без потокової передачі реклами
• Нові показники охоплення і частоти показів в Дісплей і Відео 360
• Комітет IAB DOOH опублікував книгу тенденцій
Цього року рівень інвестицій перевищить допандемічний на 6%. На digital припадатиме 58% частки ринку у 2021 році порівняно з 48% у 2019. Середня ціна реклами на ТБ цьогоріч виросла на 5%, позаяк рівень інвестицій у медіа росте лише на 1%. Найбільше глобальних рекламних інвестицій цьогоріч на американському ринку – 46%.
читати даліSaatchi & Saatchi Ukraine написала пісню і зняла мінікліп про те, чому купувати на OLX — розумно.
читати даліТомаш Лауко став CEO Publicis Groupe у Центральній та Східній Європі (ЦСЄ). Тепер він відповідає за 15 ринків (Болгарія, Греція, Угорщина, Латвія, Польща, Румунія, Україна тощо).
читати даліКоментує Інна Березовська, Chief Digital Officer у Publicis Groupe Ukraine та інші.
читати даліPublicis Groupe ЦСЄ отримала 2 Гран-прі, 7 «золот», 5 «срібл» та 8 «бронз».
читати даліУ понеділок стало відомо, що Saatchi & Saatchi Ukraine отримало Каннського Лева за проект Motherland Pride. На 4 питання відповідають КД – Сергій Білошицький, Saatchi & Saatchi Ukraine, та Анатолій Давидов, Leo Burnett Ukraine.
читати даліSenior Copywriter Saatchi & Saatchi Ukraine Антон Карунський за останній рік витратив на мобільні ігри приблизно на третину більше часу, ніж до початку пандемії. Він поділився із Vector своїми спостереженнями та висновками.
читати даліКейс Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав срібного лева у категорії Outdoor на одному з найбільших та найпрестижніших світових фестивалів реклами Каннських левах 2021.
читати даліАлкогольні бренди вкладають у телебачення вдвічі більше коштів за інші бренди, при цьому зменшать свої інвестиції на 2.4%, оскільки ТВ-аудиторія продовжує скорочуватися.
читати далі