Publicis Groupe Ukraine

Український проект отримав бронзового лева на Каннських Левах 2022

Український проект отримав бронзового лева на Каннських Левах 2022

Український проект Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав бронзову нагороду на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності Cannes Lions 2022 у категорії Brand Environment and Experience Design. Це уже другий каннський лев проекту, адже минулого року вын отримав срібло у категорії Outdoor.

 

Про що проект? 

У 2020 році, під час активної фази пандемії, проведення щорічного Маршу рівності було під загрозою. Щоб захід відбувся, команда запропонувала використати технології, щоб не наражати учасників на небезпеку. Героїнею проекту стала «Батьківщина-мати». За допомогою дронів у режимі реального часу команда Saatchi & Saatchi Ukraine та Dronarium Ukraine прикріпила величезний веселковий прапор до меча монументу. Так, вона створила візуальне враження, що прапор майорить на мечі. Відео стало вірусним у соцмережах та медіа. 

 

Символіку статуї було змінено – замість захисту «радянських цінностей» вона стала на захист прав людини та підвищення обізнаності щодо гендерної рівності. Кейс можна подивитись за посиланням

 

Motherland Pride здобув срібло на фестивалі креативності Каннські леви 2021, золото на Andy Awards, 4 метали на Golden Drum 2021 та 5 нагород на AD Stars 2021, срібло та бронзу на The One Show. 

Saatchi & Saatchi Ukraine є найбільш креативною агенцією в Україні* та входить до складу комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine). 

 

* Національний рейтинг креативності та майстерності, ВРК.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies