Комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine pазом із однією з найдосвідченіших глобальних дослідницьких компаній Global Web Index у вересні 2022 року провела комплексне дослідження українських споживачів Pace panel. На його основі можна швидко створювати кастомні комплексні аналізи аудиторій для унікальних запитів різних клієнтів.
читати даліДля цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. Вперше вони з’явились на Інстаграм-сторінці ukraine.ua.
читати даліКреатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.
читати даліЦього року День Незалежності був особливим. Адже Україна виборює свою право на Свободу. Спільними зусиллями кожного українця – на фронті, у тилу чи на міжнародній арені – нація доводить, що свобода є найвищою цінністю для всього демократичного цивілізованого світу.
читати даліПроєкт “Cities of Freedom” (“Міста свободи”) показує Маріуполь, Харків, Херсон, Чернігів, Бучу та Ірпінь такими, якими вони були до жорстокого російського вторгнення. Документальні кадри занурюють у повсякденне життя мирних міст до повномасштабної війни, коротко розповідаючи про їхню історію, унікальні характери та ситуацію сьогодні. Розповідь кожного міста розкривається через особисті історії їх мешканців.
читати даліОстаннім часом у соцмережах та, іноді, у ЗМІ ширяться думки про те, що світ втомився від війни в Україні, що українські новини стали «токсичними», що світова спільнота втрачає інтерес до подій в Україні.
читати даліINTERTOP Ukraine та Leo Burnett Ukraine представили патріотичну колекцію футболок Ukrainbow.
читати даліУкраїнський проект Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав бронзову нагороду на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності Cannes Lions 2022 у категорії Brand Environment and Experience Design. Це уже другий каннський лев проекту, адже минулого року вын отримав срібло у категорії Outdoor.
читати даліУже 20 червня розпочнеться подія, якої щороку чекають креатори та рекламісти з усього світу – Каннські леви 2022. Напередодні глобальна команда Leo Burnett зібрала превалюючі тренди та основні теми комунікацій.
читати даліАгенція виборола це звання завдяки численним нагородам на світових фестивалях креативності, серед яких Cannes Lions 2021, D&D 2022 та The One Show 2022.
читати далі