“Carol for Charity” отримав свою першу бронзу на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії “Interactive & Mobile Craft: Audio Craft”, а також потрапив до шорт-листів “Experiential & Immersive: Use of Sound” та “Branded Entertainment: Audio”.
читати далі«Carol for Charity» отримав свої перші 14 шорт-листів на The One Show та тричі став фіналістом.
читати даліГенеральний директор Publicis Groupe Ukraine — про колективні зусилля інформаційного фронту, відновлення активності великих рекламодавців та великі структурні зміни на ринку реклами.
читати даліОлена Андрієнко, заступниця директора з правових питань Publicis Groupe Ukraine, членкиня Наглядової Ради Всеукраїнської рекламної коаліції: “Найперше — це важливий крок. Щонайменше, щоб ми усвідомлювали себе частиною європейської спільноти”.
читати даліЦе важливий крок. По-перше, щоб через гармонізацію нашого законодавства із європейським ми усвідомлювали себе у контексті європейської спільноти. По-друге, щоб врегулювати питання цифрової реклами. Адже тепер у правове поле вводиться багато речей, які не були означені раніше.
читати даліЯк атрибуційне моделювання допомагає налаштувати планування медіаактивностей на бізнес-результати. Кейс Київстар та інтеграційної команди практики Data Science Publicis Groupe Ukraine, Starcom Ukraine і Performics Ukraine.
читати далі7 квітня “Канські леви 2023” оголосили членів журі ювілейного 70-го фестивалю. до складу основного журі категорії Industry Craft увійшов креативний директор з України Костянтин Шнайдер.
читати даліНа каналі Power of Young вийшов новий формат “Креативіті”, в якому гості відгадують рекламні проекти та багато жартують. Ведучим програми став Костя Шнайдер, головний креативний директор Saatchi & Saatchi Ukraine, Publicis Groupe Ukraine & Czech Republic.
читати даліНавіть після 11 місяців війни й погіршення економічної ситуації українці продовжують активно волонтерити та донатити на різні потреби.
читати даліДар’я Маліхатко, Data Science Director, Publicis Groupe Ukraine, розповіла про індустріальне дослідження аудиторії та складнощі в оцінюванні сукупної картини щодо медіаспоживання та поведінки аудиторії у 2022 році.
читати далі