Новини / 15.12.2022
“Щедрик” просить зашазамити себе та допомогти українським дітям
За участі Тараса Тополі з гурту “Антитіла”, ансамблю ім. Григорія Верьовки та дитячого фольклорного ансамблю “Зернятко”
читати далі
Новини / 06.12.2022
Українці цінують бренди із соціально активною позицією та позитивно ставляться до запуску новинок
Команда Data Science Publicis Groupe Ukraine презентувала звіт “Український споживач 2022”, де поділились інсайтами щодо медіаспоживання, цінностей та очікувань від брендів. Він побудований на загальній аудиторії 16-64 за даними дослідження Pace panel, проведеного у кооперації з GWI.
читати далі
Новини / 09.11.2022
В Україні з’явилось комплексне дослідження споживацької аудиторії
Комунікаційна група Publicis Groupe Ukraine pазом із однією з найдосвідченіших глобальних дослідницьких компаній Global Web Index у вересні 2022 року провела комплексне дослідження українських споживачів Pace panel. На його основі можна швидко створювати кастомні комплексні аналізи аудиторій для унікальних запитів різних клієнтів.
читати далі
Новини / 15.09.2022
Допоможіть зупинити Sorrowland 2022 — розмістіть постери у своєму місті!
Для цьогорічного сезону музичних фестивалів у світі команда Publicis Ukraine створила серію постерів #StopSorrowland2022, які будь-хто охочий може роздрукувати та розмістити у своєму місті. Вперше вони з’явились на Інстаграм-сторінці ukraine.ua.
читати далі
Новини / 14.09.2022
Команда конкурсу Power of Young створила однойменний YT-канал про рекламу та креативні індустрії
Креатори мають на меті розвивати україномовний контент у Ютубі, спілкуватись про найцікавіше, що, на їх думку, є цікавим у світі творчості, та запрошувати талановитих людей.
читати далі
Новини / 02.09.2022
Saatchi & Saatchi Ukraine створила айдентику для святкування Дня Незалежності України по всьому світу
Цього року День Незалежності був особливим. Адже Україна виборює свою право на Свободу. Спільними зусиллями кожного українця – на фронті, у тилу чи на міжнародній арені – нація доводить, що свобода є найвищою цінністю для всього демократичного цивілізованого світу.
читати далі
Новини / 30.08.2022
Cities of Freedom: документальний серіал про справжню душу українських міст від Saatchi & Saatchi для BRAND UKRAINE
Проєкт “Cities of Freedom” (“Міста свободи”) показує Маріуполь, Харків, Херсон, Чернігів, Бучу та Ірпінь такими, якими вони були до жорстокого російського вторгнення. Документальні кадри занурюють у повсякденне життя мирних міст до повномасштабної війни, коротко розповідаючи про їхню історію, унікальні характери та ситуацію сьогодні. Розповідь кожного міста розкривається через особисті історії їх мешканців.
читати далі
Новини / 11.08.2022
«А що, якщо…?» – креативна кампанія про втому від війни в Україні
Останнім часом у соцмережах та, іноді, у ЗМІ ширяться думки про те, що світ втомився від війни в Україні, що українські новини стали «токсичними», що світова спільнота втрачає інтерес до подій в Україні.
читати далі
Новини / 11.07.2022
З любов’ю до України
INTERTOP Ukraine та Leo Burnett Ukraine представили патріотичну колекцію футболок Ukrainbow.
читати далі
Новини / 22.06.2022
Український проект отримав бронзового лева на Каннських Левах 2022
Український проект Motherland Pride, створений Saatchi & Saatchi Ukraine у партнерстві з Dronarium Ukraine для KyivPride, отримав бронзову нагороду на одному з найпрестижніших світових фестивалів креативності Cannes Lions 2022 у категорії Brand Environment and Experience Design. Це уже другий каннський лев проекту, адже минулого року вын отримав срібло у категорії Outdoor.
читати далі