Через раціональність і експертність до серця споживача
У сегменті супер преміум кормів для тварин, де грає Purina Pro Plan, бренди використовують раціональну комунікацію, яка підкреслює їх експертність. Адже саме це важливо власникам породистих тварин, які і є головними покупцями цього сегмента.
Щоб виділитися серед конкурентів, ми кардинально змінили правила гри в категорії з використання платних каналів комунікації на розвиток власних.
Ми розробили контентную стратегію, яка була дійсно корисна власникам тварин. Це була довгострокова продумана стратегія, яка реалізовувалася в 3 етапи: створення власного контенту; його масштабування через рубрику на ТБ; ексклюзивне спілкування з аудиторією на власній виставці котів.
Ми стали першими і єдиними в категорії, хто вибрав такий шлях. І наше сміливе рішення, засноване на трендах, допомогло бренду завоювати любов власників тварин. Наша частка ринку виросла в 2 рази за 3 роки, а сприйняття бренду значно покращилося!