Linex: In Data We Trust
Продавати фармацевтичні препарати в онлайні – це одна із найважчих задач у performance-маркетингу. Адже це одна із найбільш законодавчо зарегульованих категорій для реклами в Україні та світі, а на додачу ще й характеризується високим рівнем конкуренції, за увагу споживача у рекламі пробіотиків змагається більше 100 брендів. Перед командою Performics Ukraine тa Starcom Ukraine клієнт поставив амбітне завдання – збільшити частку ринку онлайн-продажів бренду в категорії пробіотиків на 2% при сталих бюджетах та в умовах зростаючої конкуренції.
Для того, щоб запропонувати дієве рішення, команда почала аналізувати усі наявні дані щодо поведінки споживачів на усьому етапі воронки. Ми виявили, що більшість покупок відбувається через 3-5 днів після першого відвідування продуктової сторінки, тож сформулювали гіпотезу, що з користувачем необхідно контактувати саме в цей період вибору.
Команда побудувала аналітичну систему на основі даних, яка дозволила оптимізувати рекламні розміщення та залучити аудиторію, найближчу до покупки. Завдяки 2nd party Data та роботі з ритейлерами вдалося зробити рекламу більш ефективною та показувати правильний меседж саме тим користувачам, які перебувають на етапі вибору. А для того, щоб покращити шлях користувача, створили посадкові сторінки з оновленим дизайном та переконливими аргументами продажу.
В результаті, за перше півріччя 2024 року частка ринку бренду досягла цільових показників. Та вражають результати продажів, які вдалось збільшити вдвічі, тоді як вибраний ринок в цілому зростав лише на 14%. Понад цього, бренд став одним з лідерів у категорії пробіотиків.