Publicis Groupe Ukraine

Новий SMM-підхід для Dolce

Новий SMM-підхід для Dolce

Виклик

У 2024 році бренд Dolce прагнув вдосконалити свій підхід до комунікації, аби ще ближче стати до своєї аудиторії. Головна мета полягала в тому, щоб створити онлайн-простір, де жінки можуть знайти натхнення і підтримку, зберігаючи баланс між щоденними викликами та моментами насолоди. Dolce прагнув підкреслити унікальність кожної жінки та нагадати, що варто цінувати кожен момент життя.

Рішення

Для реалізації цієї мети, Lactalis, Zenith Ukraine та Content Practice заснували Dolce Ком’юніті — платформу, що об’єднує жінок різного віку та вподобань. Основний акцент зробили на крафтовому контенті, де перевага надавалась природним образам та реалістичності. Використовували живі кадри з моделями, які відображали моменти радості та внутрішньої гармонії. Залучення штучного інтелекту допомагало досягти ідеального балансу між інноваціями та справжністю.

Процес створення контенту охоплював кілька етапів: від брейншторму та розробки креативних концепцій до ретельної підготовки та знімання. Команда враховувала всі деталі — від вибору моделей і локацій до постпродакшну, що забезпечувало точне відображення концепції бренду.

Інсайди

Час для оновлень. Новий час потребує нових рішень, адже одна із задач онлайн-продукту Dolce — відповідати очікуванням сучасних жінок. Новий напрямок комунікації зосередився на створенні простору, який би охоплював різні характери й інтереси, проте завжи був релевантний добі, в якій ми існуємо.

Dolce Ком’юніті як простір натхнення. У сучасному світі спільноти відіграють ключову роль, адже вони створюють відчуття підтримки та взаємозв’язку, допомагаючи людям знаходити однодумців і ділитися досвідом. Усвідомлюючи це, ми створили Dolce Ком’юніті — простір, де жінки можуть знайти моменти насолоди, взаєморозуміння та підтримки, навіть у найскладніші часи.

Інновації з AI. Застосування штучного інтелекту допомогло вдосконалити візуальні матеріали, зберігаючи при цьому автентичність образів.

Результат

Створення Dolce Ком’юніті дозволило бренду побудувати тісніший зв’язок із жіночою аудиторією, підкреслити УТП бренду та посилити позиції на ринку за рахунок постійної присутності у соціальних мережах — одному з провідних digital-каналів останніх років. Бренд став не лише виробником, а й джерелом натхнення, де кожна жінка знаходить прекрасне у буденному та вміє насолоджуватися моментом.

Цей сайт використовує файли cookie, щоб запропонувати вам кращий досвід перегляду веб-сторінок. Дізнайтеся більше як ми використовуємо cookies.
Accept cookies