Viva la difference!
читати даліДАНІ Визначення релевантних інсайтів
КРЕАТИВВплив на споживачів завдяки сильним й захопливим історіям, основаним на інсайтах
PRВплив на суспільну думку та створення іміджу й репутації
КОНТЕНТСтворення досвідів, що допомагають формувати стійкі зв’язки між брендом та його аудиторією
ПРОДАКШНВтілення захопливих історій у життя
МЕДІАТочна сегментація та оптимальне охоплення аудиторії
ДІДЖИТАЛМагія даних та синтез технологій
COMMERCEІнвестиції, що генерують продажі незалежно від місця покупки
Якщо ви хочете приєднатись до нашої команди, дізнайтеся про можливості
читати даліМи розповімо, як та навіщо у період жорстких скорочень бюджету та повної невизначеності ми обрали стратегію платити більше за рекламний контакт, чому наші креативи були не українською мовою, і як LinkedIn попри все став найефективнішою соціальною мережею кампанії.
читати даліЩороку Publicis Groupe залучає селебрітіз до привітання великої команди групи по усьому світові. Цьогоріч до привітань долучилася справжня ікона та хайпогенератор Snoop Dogg.
Вибір Снупа був очевидний, адже американський репер цьогоріч відзначився на Олімпійських іграх у Парижі. Він, безумовно, додав до вайбу цьгорічних змагань і перетворив їх на справжнє шоу.
читати далі