Viva la difference!
читати даліДАНІ Визначення релевантних інсайтів
КРЕАТИВВплив на споживачів завдяки сильним й захопливим історіям, основаним на інсайтах
PRВплив на суспільну думку та створення іміджу й репутації
КОНТЕНТСтворення досвідів, що допомагають формувати стійкі зв’язки між брендом та його аудиторією
ПРОДАКШНВтілення захопливих історій у життя
МЕДІАТочна сегментація та оптимальне охоплення аудиторії
ДІДЖИТАЛМагія даних та синтез технологій
COMMERCEІнвестиції, що генерують продажі незалежно від місця покупки
Якщо ви хочете приєднатись до нашої команди, дізнайтеся про можливості
читати даліГрафічний дизайн 2025 – це баланс між технологіями та людяністю. ШІ спрощує складні задачі, даючи дизайнерам більше свободи для експериментів. Гіперреалістичне 3D зустрічається із зернистими градієнтами, технічний мінімалізм – із навмисною недосконалістю ручної графіки. Важливо не лише те, як виглядає дизайн, а й які емоції він викликає. Тож у новому році буде місце і для технологій, і для творчості.
читати даліЗ початком повномасштабного вторгнення помітно зріс інтерес українців до власної культури. А попит на популярні вистави та концерти створює справжнє полювання за бажаними квитками. В ексклюзивній колонці для AIN.Business Марія Прус, Senior Strategic Researcher Publicis Groupe Ukraine, за допомогою, спікерів у Театрі Франка та гурті SCHMALGAUZEN, розбиралась у причинах такого явища.
читати далі