Viva la difference!
читати даліДАНІ Визначення релевантних інсайтів
КРЕАТИВВплив на споживачів завдяки сильним й захопливим історіям, основаним на інсайтах
PRВплив на суспільну думку та створення іміджу й репутації
КОНТЕНТСтворення досвідів, що допомагають формувати стійкі зв’язки між брендом та його аудиторією
ПРОДАКШНВтілення захопливих історій у життя
МЕДІАТочна сегментація та оптимальне охоплення аудиторії
ДІДЖИТАЛМагія даних та синтез технологій
COMMERCEІнвестиції, що генерують продажі незалежно від місця покупки
Якщо ви хочете приєднатись до нашої команди, дізнайтеся про можливості
читати даліНе дивлячись на широкомасштабну війну в Україні, рекламний ринок продовжує розвиватися: з’являються нові агенції, зростає кількість міжнародних нагород за українські креативні проєкти, а агенції стабільно з’являються в новинах та рейтингах. Але досі про рекламний бізнес в Україні існує багато стереотипів. Я пропрацював 20 років в індустрії: був по обидві сторони (клієнтській та агентській), керував власною агенцією, а зараз — в команді міжнародної комунікаційної групи Publicis Groupe Ukraine. Зібравши «досвід на 360 градусів» опишу п’ять міфів щодо рекламної індустрії країни.
читати даліСвоїми інсайтами з Лазурового узбережжя поділилися Тетяна Сливко, Managing Director Saatchi & Saatchi Ukraine, Олена Бакум-Рамола, Chief Creative Practice Publicis Groupe Ukraine, та Ольга Бузунова, Director of Publicis Groupe Content.
читати далі